عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در میناب دستگیر شدند


عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در میناب دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 9نفر از عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در کمتر از 24 ساعت در شهرستان میناب خبرداد.

عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در میناب دستگیر شدند
به گزارش فانوس، عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال مشروبات الکلی از "شهرستان سیریک به سمت میناب" پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و اکیپ گشت نامحسوس انتظامی به محور مواصلاتی مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مأموران ضمن گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس حامل بار مشروبات الکلی را در ابتدای جاده بازار میشی رویت و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده و با سرعت زیاد و حرکات مارپیچ اقدام به فرار نموده و به سمت شهرستان میناب راه خود را ادامه دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی سایر اکیپ‌های گشت در محور مواصلاتی استقرار یافته که در همین حین پژو پارس حامل مشروبات توسط ماموران گشت پاسگاه "شهید مردان" رؤیت به فرمان پلیس توجه نکرده و پس از عبور از موانع پلیس بعلت سرعت بالا و عدم مهارت در کنترل خودرو دو حلقه لاستیک خودرو مذکور پنچر که پس از طی مسافتی واژگون گردید.

وی ادامه داد: در پی این واژگونی دو نفر متهم داخل خودرو به شدت مجروح و بنا به نظر تکنیسین اورژانس که با خودرو اورژانس جاده‌ای که در فاصله ۲۰۰ متری محل حادثه قرار داشت متهمان از ناحیه داخلی به شدت خونریزی داشته و نیازمبرم به درمان تخصصی دارند سریعاً به همراه عوامل انتظامی مستقر در خودرو آمبولانس و خودروی انتظامی اسکورت به بیمارستان میناب اعزام شدند.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: در ابتدای بلوار زهوکی شهرستان میناب تعداد زیادی افراد مهاجمین که ظاهراً از دوستان متهمین بودند با راه بندان و مسدود نمودن جاده اصلی به سمت آمبولانس و خودرو انتظامی حمله ور شده و با سنگ پرانی به سمت مأموران و خودرو، در نهایت با محاصره اطراف گشت خودرویی، با مجروح نمودن عوامل اورژانس و ماموران انتظامی، متهمان را به همراه برانکاردی که دست آنان به وسیله دستبند به آن متصل شده بود به وسیله خودروی پیکاب که از قبل تدارک دیده بودند از محل متواری دادند.

جانشین انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه از خودرو متعلق به قاچاقچیان یک هزار و ۱۵۲ قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف شد، بیان داشت: در پی وقوع این حادثه در شهرستان میناب تشکیل جلسه و دستگیری مصوبین در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی با کار اطلاعاتی گسترده ضمن شناسایی عاملان درگیری و محل اختفاء آنها، باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وضربتی تعداد ۹ نفر از مصوبین اصلی که ۴ نفر از آنان دارای سوابق کیفری متعدد از جمله حمل مشروبات الکلی، آدم ربایی و قاچاق کالا داشتند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده توسط عوامل اورژانس ومأموران بدرقه شهرستان سیریک شناسایی شدند، گفت: متهمان در ادامه تحقیقات وبازجویی به بزه ارتکابی خود اقرار کردند.

سرهنگ بهدانی فرد با اشاره به اینکه تحقیقات جهت شناسایی و محل اختفاء متهمان متواری شده همچنان در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد ۵ دستگاه خودرو که در درگیری نقش داشته ودر راهبندان از آن استفاده شد بود توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان اظهار داشت: پلیس مصمم است تا آخرین نفر که در این ماجرا نقش داشته را دستگیر و از این پس طرح‌های بر خورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت شدت بیشتری خواهد گرفت زیرا استان هرمزگان محل جولان قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت نخواهد بود و برای این افراد هیچ حاشیه امنی در استان وجود نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار