ناتوانی سعودی ها در مقابل دقت عملیات هوایی ارتش یمن


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) از صنعا، دقت عملیات پهپادی و موشکی...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از صنعا، دقت عملیات پهپادی و موشکی ارتش یمن به تاسیسات مهم نظامی و حیاتی متجاوزان سعودی- اماراتی در دو ماه اخیر با از کارانداختن سامانه پاتریوت در رهگیری پهپادها و موشک های یمنی، شگفتی دشمنان را در پی داشته است. متجاوزان هرگز تصورش را نمی کردند که فرودگاه های ابها، جیزان و نجران سعودی با عملیات پهپاد قاصف k2 تعطیل شود. این سه فرودگاه نمونه ای از 300 هدفی است که ارتش یمن آنها را هدف قرار خواهد داد.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله گفت: امروز تاکید می کنیم یمن از کشور وارد کننده موشک به کشور تولید کننده انواع موشک تبدیل شده است، مهندسان یمنی توانستند موشک های بالستیک با بردهای مختلف و رادارگریز از پدافند هوایی سعودی تولید کنند.
سرتیپ عزیز راشد تحلیلگر مسایل نظامی گفت: هر کشوری که بتواند فناوری ساخت موشک را به دست آورد، قادر خواهد بود نسل های جدیدتری از آن را بسازد، توانایی ما از جهت برد و توان تخریبی در درحال افزایش است، امروز فرودگاه های نجران، جیزان و ابها و پایگاه هوایی ملک خالد تعطیل شده است.
متجازوان و مزدورانش تلاش می کنند با اجرای عملیات گسترده ضد پایگاه های ارتش و کمیته های مردمی ابتکار عمل را در دست بگیرند، اما نیروهای یمنی با دفاع جانانه همه تلاش های آنها را با شکست روبرو کرده اند، در مقابل سعودی ها و اماراتی با زیر پا گذاشتن توافق سوئد در الحدیده و هدف قرار دادن مناطق مسکونی، از مردم یمن انتقام می گیرند.
زید الغرسی روزنامه نگار گفت: رژیم سعودی در پاسخ به عملیات نظامی موفق نیروهای یمنی مردم را هدف قرار می دهد، آنها تلاش می کنند توافق سوئد را دور بزنند و اوضاع را در الحدیده آشفته کنند، تا بر شکست های خود در عمق خاک عربستان سرپوش بگذارند.
پیشرفت صنایع نظامی و دفاعی ارتش و کمیته های مردمی به دست مهندسان یمنی، در جهت تحقق وعده های سیدعبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله با توانمندسازی ملت یمن است، تا سال پنجم جنگ، سال سرنوشت ساز با پیروزی های بزرگ ملت یمن باشد.
اظهارات:
1- محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله
2- سرتیپ عزیز راشد تحلیلگر مسایل نظامی
3- زید الغرسی روزنامه نگار


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی