برزو نیک‌نژاد خبر داد: «دوزیست» در جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود


برزو نیک‌نژاد خبر داد: «دوزیست» در جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود

برزو نیک‌نژاد کارگردان تلویزیون و سینما در مرحله پس از تولید فیلم «دوزیست» قرار دارد. این کارگردان درباره احتمال اکران فیلمش در جشنواره فیلم فجر می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برزو نیک‌نژاد، کارگردان فیلم «دو زیست» درباره مرحله پایانی ساخت این فیلم به سینماآنلاین گفت: «فیلم «دو زیست» در مرحله مونتاژ و صداگذاری است و این فیلم تا پایان تابستان به طور کامل آماده می‌شود.»

کارگردان «دوزیست» درباره زمان اکران فیلم گفت: «زمان اکران فیلم هنوز مشخص نیست. من هم مانند همه کارگردان‌ها از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خوشحال می‌شوم، در نتیجه بر اساس مشورت‌های میان من و سعید خانی، به احتمال زیاد فیلم «دو زیست» درجشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.»

نیک‌نژاد درباره ژانر مورد علاقه‌اش برای کارگردانی گفت:«کمدی را بیشتر از ژانرهای دیگر دوست دارم. نگارش متنی کمدی را بعد از پایان مراحل فنی «دو زیست» آغاز می‌کنم. فیلمنامه‌های کمدی را که خوانده‌ام، دوست ندارم، بنابراین متنی جدید می‌نویسم و یا متن‌های قبلی‌ام را بازنویسی می‌کنم.»

نیک‌نژاد درباره کارهای بعدی خود می‌گوید: «نمی‌دانم کار بعدی را برای سینما می‌سازم یا تلویزیون. در کل هیچ مشکلی با هیچ رسانه‌ای ندارم و کارهایم از هر طریقی که پخش شود و موفق باشد، همان را می‌پسندم.»

پژمان جمشیدی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم در کنار جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی و... است.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1276960

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا