تبیین آموزه های اسلامی تنها راه مقابله با اسلام هراسی است


تبیین آموزه های اسلامی تنها راه مقابله با اسلام هراسی است

رئیس جمهوری جامو و کشمیر در اظهاراتی اعلام کرد که تنها با تبیین آموزه های اسلامی می توان به اسلام هراسی مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « brecorder »،رئیس جمهوری جامو و کشمیر در اظهاراتی اعلام کرد که تنها با تبیین آموزه های اسلامی می توان به اسلام هراسی مقابله کرد.

«سردار مسعود خان» از دانشمندان مذهبی و شخصیت های معنوی خواست تا به آموزه های اسلامی،تبلیغ و ترویج آنها بپردازند.

او همچنین گفت که ایمان ضعیف و انواع مختلف شرک که در سال های اخیر گسترش پیدا کرده است،اختلال هایی را در وحدت و انسجام امت اسلامی به وجود آورده است.

رئیس جمهوری جامو و کشمیر افزود: «ما معتقدیم که از طریق ترویج آموزه های اسلام حقیقی می توان با اسلام هراسی که امروز در سراسر جهان گسترده شده است،مقابله کرد.»

امروزه بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی مانند میانمار یا چین تلاش می کنند با استفاده از پدیده اسلام هراسی به بهانه حل مشکلاتی که آنها به مسلمانان نسبت می دهند به این جامعه اقلیت ضربه وارد کنند.

مشکلی که برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی از آن حرف می زنند و به خاطر آن دست به اسلام هراسی می زنند هرگز ربطی به مسلمانان،ارزش ها و یا توانایی آنها برای داشتن زندگی مسالمت آمیز ندارد.

به گفته رهبران اسلامی،اسلام هراسی نشات گرفته از اطلاعات غلطی است که به افکار عومی تزریق می شود و وظیفه مسلمانان این است که برای تصحیح تصورات غلط هنگام مواجهه با آنها مانند یک رسانه عمل کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان