برگزاری گرامیداشت سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان


برگزاری گرامیداشت سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان

مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان جمعه شب در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: شیاطین به سرکردگی آمریکا چون نمی توانند حزب الله لبنان را در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی تحمل کنند فتنه تکفیری ها را ایجاد کردند اما رزمندگانی از کشورهای مختلف تحت رهبری یک رهبر به میدان رفتند و اکنون تعداد زیادی حزب الله در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.
وی افزود: هر دشمنی یی که دشمنان بر ضد جبهه حق ایجاد می کنند باید به عنوان فرصتی از آنها استفاده شود.
سردار فدوی گفت: بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و از صبح 24 بهمن سال 57 که نخستین شلیک دشمنان در کردستان انجام شد دشمنی شیاطین با جبهه حق تاکنون بدون وقفه ادامه داشته است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: شیاطین در همه توانمندهای مادی بالاتر از ما بودند اما نتوانستند بر ما پیروز شوند زیرا جبهه حق در تاریخ همیشه به قدرت خداوند متعال متصل بوده است.
وی با بیان اینکه بدون تقوا نمی توان به خدا توکل کرد گفت: رزمندگان اسلام در این 40 سال به تکالیف خود عمل کرده اند و خداوند نیز به ما کمک کرد.
سردار فدوی افزود: زمانی که حاج احمد متوسلیان به همراه جمعی از رزمندگان اسلام به سوریه و لبنان اعزام شدند صهیونیست ها که تا بیروت آمده بودند از ترس آنان فرار کردند و حتی در سنگرهایشان غذاهایشان گرم بود.
جانشین فرمانده سپاه گفت: اکنون توان مقاومت رزمندگان اسلام در منطقه نه تنها با آن زمان بلکه با دو سال پیش نیز قابل مقایسه نیست.
وی افزود: وزیر دفاع آمریکا اخیراً گفته است ما، همپیمانان ما در منطقه و ناتو در پی این هستیم که توانی ایجاد کنیم که در مقابل ایران بازدارندگی داشته باشد.
سردار فدوی گفت: دشمنان ما نیز قبول دارند که ایران از مرحله بازدارندگی عبور کرده است و اکنون آنها هستند که باید به مرحله بازدارندگی در برابر ما برسند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی کار جدیدی نیست و رزمندگان کشورمان بیش از 30 سال است که با آمریکایی ها در منطقه مقابله می کنند.
وی گفت: مردم در همه امور نقش نخست را دارند اما کسانی که بر اساس قانون اساسی نقشی را بر عهده گرفته اند باید در بزنگاه ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
سردار فدوی افزود: انسان های بی شماری پای عهد و پیمان خود با انقلاب اسلامی ایستاده اند و اکنون افردای هستند که 10 سال پس از دفاع مقدس به دنیا آمده و امام (ره) و زمان انقلاب را ندیده اند و اکنون هزاران کیلومتر دورتر از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
در پایان این مراسم اثر هنری تمثال حاج احمد متوسلیان که روی کاشی حک شده بود به خانواده ایشان تقدیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان