جشنواره دختران شهر خورشید در میبد برگزار شد


جشنواره دختران شهر خورشید در میبد برگزار شد

یزد- ایرنا- جشنواره دختران شهر خورشید به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر همراه با اجرای برنامه های شاد ورزشی و اهدای جوایز در بوستان بانوان میبد واقع در پارک بهاران این شهرستان برگزار شد.

عضو شورای شهر میبد عصر جمعه در حاشیه این جشنواره که با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته روز دختران به جامعه دختران و بانوان به ایرنا گفت: به همین مناسبت خجسته برنامه های متنوع و شاد فرهنگی-ورزشی در بوستان بانوان میبد برگزارشد و امید است شورای شهر بتواند سهمی درنشاط اجتماعی جامعه و خانواده ها داشته باشد.

انسیه فلاح در ادامه به راه اندازی سالن همایش های شورا با این هدف اشاره کرد تا بانوان که معمولاً نیاز به سالن سرپوشیده دارند، به راحتی برنامه هایشان را در آن سالن اجرا نمایند.

وی از جمله برنامه های اجرا شده در سالن همایش های شورای شهر اجرای برنامه زنده مولودی خوانی برشمرد.

عضو شورای شهر میبد همچنین با تشکر از مسئولین اداره ورزش وجوانان و شهرداری تصریح کرد: این احساس و شور و اشتیاق بانوان احساس مسئولیت های ما را دو چندان می کند.

سرپرست فرهنگی و اجتماعی شهرداری میبد نیز با تبریک دهه کرامت گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی اجرای برنامه های شاد به مناسبت گرامیداشت حضرت معصومه (س) و روز دختر و نیز هفته شهرداری ها و دهیاری ها است.

سمیه مرادی افزود: انشاء الله با اجرای این برنامه ها و برنامه های فرهنگی دیگر که نشاط اجتماعی را به دنبال دارد، شاهد موفقیت و پیشرفت شهروندان میبدی به خصوص بانوان شهر تاریخی میبد باشیم.

کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان میبد به مسابقات ورزشی که در جشنواره دختران شهر خورشید برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این جشنواره دختران و بانوان در مسابقات شاد و هیجانی طناب کشی، دارت، پا تو گونی، ماست خوری و حلقه زنی به رقابت پرداختند.

نرگس بی غرض یاد آور شد: با همکاری شهرداری میبد در اجرای مسابقات جوایزی نیز از سوی شهرداری به برندگان اهدا شد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول