تمرینات دومیدانی کاران ایرانی در قزاقستان


تمرینات دو ومیدانی کاران ایرانی برای رقابت‌های مسابقات بین المللی جام یادبود کاسانوف در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آلماتی، تیم دومیدانی استان گلستان به نمایندگی کشورمان برای رقابت در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام یادبود گوسمانا کاسانوف حضور پیدا کرده است و تمرینات خود را در استادیوم مرکزی شهر آلماتی برگزار کرد.
در این دوره از مسابقات تیم‌های دومیدانی کشور‌هایی از جمله جمهوری اسلامی ایران، ازبکستان، قزاقستان، اوکراین، تاجیکستان، هند، ترکمنستان، گرجستان و بلاروس رقابت می‌کنند.
از جمهوری اسلامی ایران سیزده ورزشکار در رشته‌های دو سرعت صد متر، دویست متر، چهارصد متر، چهارصد متر با مانع، چهار در چهارصد متر، چهار در صد متر، صد و ده متر با مانع، هشتصد متر، هزار و پانصد متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب نیزه و پرش با نیزه حضور دارند.
رضا مقدم، حمیدرضا کیاء، سیدهادی مداحی، آیلین بابکی، سمانه کوهکن، جواهر زمانی، حمیده اسماعیل نژاد، الناز کمپانی، ریحانه مبینی، شاهین جعفری، محمد قائدزاده، سید امیر زمان پور، مهدی پیرجهان ورزشکاران تیم اعزامی ایران به مسابقات قزاقستان را تشکیل می‌دهند و عبدالصادق گرگانی، علی دباغ به عنوان مربی و سید وحید رضا رییس هیات دومیدانی استان گلستان این تیم را همراهی می‌کنند.
مسابقات بین المللی جام یادبود گوسمانا کاسانوف از مهمترین مسابقات بین المللی است که جواز ورود به مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی در آن صادر می‌شود.
این مسابقات در روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ تیر برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دو و میدانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت