تفکر اشتباه مردم در مورد تهاجمی نبودن آندره دویزیوسو


موتوجی پی ایران – موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو می گوید اینکه او در مسابقات به اندازه کافی تهاجمی عمل نمی کند، یک تفکر اشتباه از سمت مردم است. در مسابقه هفته گذشته در هلند نیز موتورسوار ایتالیایی نتوانست بر روی سکو قرار بگیرد در حالی که رقیب قهرمانی او، مارک مارکز برای پیروزی رقابت می کرد و در نهایت مسابقه آسن را در مکان دوم به پایان رساند و...

موتوجی پی ایران – موتورسوار دوکاتی، آندره دویزیوسو می گوید اینکه او در مسابقات به اندازه کافی تهاجمی عمل نمی کند، یک تفکر اشتباه از سمت مردم است.

در مسابقه هفته گذشته در هلند نیز موتورسوار ایتالیایی نتوانست بر روی سکو قرار بگیرد در حالی که رقیب قهرمانی او، مارک مارکز برای پیروزی رقابت می کرد و در نهایت مسابقه آسن را در مکان دوم به پایان رساند و فاصله این دو در جدول قهرمانی به 44 امتیاز افزایش یافته است.

دویزیوسو در مصاحبه ای مطبوعاتی اینگونه نظر خود را در مورد عملکردش بیان کرد:

بیشتر مردم فکر می کنند که من به اندازه کافی تلاش نمی کنم یا به اندازه کافی تهاجمی نیستم تا چیز بیشتری را بدست بیاورم، ولی این موضوع واقعیت همه چیز نیست. منظورم این است که اگر شما سرعت کافی نداشته باشید که بخواهید در جلو بمانید اینکه آیا تهاجمی هستید یا نه واقعا نمی تواند تاثیری را در عملکرد شما ایجاد کند.

من 12 دور در مسابقه آسن به شکل صد درصدی فشار آوردم، به اندازه سه موتورسوار اول زمان ثبت می کردم و این در حالی بود که سرعت واقعی ما اینقدر نبود. این یک واقعیت بود، اگر شما مرا در رده چهارم دیدید و متوجه شدید که من با یک فاصله سه دهم ثانیه ای با این افراد ایجاد کردم بخاطر این بود که من 12 دور با حداکثر توانی که داشتم فشار آوردم و مجبور شدم که کار را آرام تر دنبال کنم.

تفکر اشتباه مردم در مورد تهاجمی نبودن آندره دویزیوسوتفکر اشتباه مردم در مورد تهاجمی نبودن آندره دویزیوسو آندره دویزیوسو

موتورسوار دوکاتی در ادامه افزود:

سبک موتورسواری من بسیار نرم است و حالت تهاجمی را نشان نمی دهد حتی موقعی که من در حداکثر توان خودم و موتورم هستم.

من اولین موتورسوار با موتور دوکاتی در ردیف جلو بودم، چه کار دیگری می توانستم انجام دهم! بیشتر مردمی که مسابقه را نگاه می کنند این موضوع را متوجه نمی شوند.

هر موتورسواری یک سبک موتورسواری دارد. این به آن معنا نیست که شما 100 درصد خود نیستید. سرعت ما 1.34.00 نبود ولی من این را برای 12 دور عملی کردم. پس من تهاجمی عمل کردم ولی در مسابقه این چیزی نبود که به نظر می رسید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...