دستگیری «ح.غول» قاتل شرور تهران در مرزهای غربی +عکس


دستگیری «ح.غول» قاتل شرور تهران در مرزهای غربی +عکس

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه دار و عامل قتل در نزاع دسته جمعی در محدوده شرق تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار علیرضا لطفی در این باره گفت: در تاریخ نهم خردادماه امسال شرور سابقه‌دار معروف به غول در جریان یک نزاع دسته جمعی در شرق تهران با استفاده از سلاح کمری اقدام به شلیک ۵ گلوله کرد که این اقدام منجر به مرگ مردی ۳۰ ساله شد.

دستگیری «ح.غول» قاتل شرور تهران در مرزهای غربی +عکس

وی با بیان اینکه متهم پس از تیراندازی متواری شده بود، گفت: در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان در تحقیقات خوپ متوجه شدند که وی قصد خروج از کشور را دارد.

لطفی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی انجام شد و متهم دیروز قبل از خروج از کشور در یکی از شهرهای مرزی غربی کشور شناسایی و در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در حال حاضر در پلیس آگاهی پایتخت در بازداشت است گفت: تحقیقات تکمیلی از این فرد در حال انجام است و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

کلاهبرداری۱۰۰ میلیارد ریالی از ۲۰ شهروند مشهدی
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کلاهبرداری۱۰۰ میلیارد ریالی از ۲۰ شهروند مشهدی خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی متهم است با معرفی خود به عنوان نماینده تام اختیار یکی از ارگان های دولتی از تعدادی شهروندان مشهدی کلاهبرداری کرده و متواری شده بدست آمد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم، ساختمانی 5 طبقه را درمحدوده خیابان احمد آباد مشهد به منظور مهمانسرا اجاره کرده و پس از گذشت یک ماه به بهانه خرید این ملک و اعطای ثمن معامله به مبلغ 50 میلیارد ریال در قالب چک، سند ملک مذکور را برای مراحل استعلام از شهرداری می‌گیرد و سپس با ترفندهای خاص، این ساختمان را به صورت قولنامه‌ای به فروش می‌رساند.

تقوی افزود: در بازرسی از خودروی متهم مقدار زیادی ارز خارجی - سند خودرو و سند یک ساختمان مسکونی در خیابان هنرستان مشهد کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: تاکنون 20 شاکی پرونده اظهارات خودشان را در این رابطه مبنی بر 100 میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان ضمیمه پرونده کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق