اعلام جزئیات زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران


مطلب اعلام جزئیات زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ مقدمات و آماده‌سازی‌ها برای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اواخر فروردین‌ماه سال 98 آغاز شده و طی زمان بندی های اعلام شده در زیر پیش‌روی خواهد کرد....

مقدمات و آماده‌سازی‌ها برای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اواخر فروردین‌ماه سال ۹۸ آغاز شده و طی زمان بندی های اعلام شده در زیر پیش‌روی خواهد کرد.

خبرهای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز از راه رسید؛ جشنواره‌ای که اکنون با گذشت دوازده سال از پیدایش آن، اهداف بزرگتری را در سر می‌پروراند.

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران امسال زمان‌بندی هایی را اعلام کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

زمان‌بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شامل فرایند ثبت نام و ثبت آثار، مرحله اول داوری و رای گیری مردمی، مرحله دوم داوری، نشست شورای داوران، معرفی کاندیدای هر گروه و درنهایت مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران است.

ثبت نام و ثبت آثار

شرکت کنندگان می‌توانند با ثبت نام از طریق داشبورد جشنواره وب و موبایل ایران، وب سایت ها و اپلیکیشن های خود را برای شرکت در این دوازدهمین دوره این جشنواره ثبت نمایند.

فرایند ثبت نام و ثبت آثار از اول مهرماه ۹۸ آغاز شده و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

مرحله اول داوری و رای گیری مردمی

مرحله اول داوری از ۲ آذرماه ۹۸ آغاز خواهد شد و کمیته ثبت آثار نیز فعالیت خود را از ۷ مهرماه آغاز می‌کند.

همچنین امسال فرایند رای‌گیری مردمی همزمان با شروع ثبت آثار آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند همزمان با ثبت نام در جشنواره کد رای گیری مردمی را دریافت نموده و برای دریافت رای، روی آثار خود قرار دهند.

گفتنی است که فرایند رای‌گیری مردمی امسال جشنواره وب و موبایل ایران از طریق پلتفرم جشنواره و به صورت آنلاین انجام خواهد شد که فرایند های آن در مطالب آتی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

مرحله دوم داوری و نشست شورای داوران

در ادامه پس از پایان مرحله اول داوری در تاریخ ۴ دی ماه، نشست شورای داوران جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ های ۵ و ۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد و با معرفی کاندیدای هر گروه و آغاز مرحله دوم داوری در تاریخ ۷ دی‌ماه، این کاندیدا برای انتخاب اثر برگزیده سال وارد مرحله دوم می‌شوند.

اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران امسال در تاریخ ۳ و ۴ بهمن ۹۸ در تهران برگزار می‌شود و برندگان دوره دوازدهم در این مراسم معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است امسال کنفرانس های یک روزه جشنواره وب و موبایل ایران در شهر های دیگری نیز برگزار می‌شوند که تاریخ و جزییات برگزاری این کنفرانس ها نیز به زودی اعلام می‌گردند. برای اطلاع از جزییات بیشتر نیز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان