استاندار فارس، درگذشت مادر 3 شهید را تسلیت گفت


استاندار فارس، درگذشت مادر 3 شهید را تسلیت گفت

‌شیراز- ایرنا- استاندار فارس با صدور پیامی، درگذشت زینب بیگم کرابسی مادر شهیدان محمد رحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی فرد را تسلیت گفت.

در پیام عنایت الله رحیمی آمده است: درگذشت مرحومه حاجیه خانم زینب بیگم کرابسی مادر شهیدان محمد رحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی فرد را خدمت مردم شریف استان و شهرستان فسا، ایثارگران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند رحمان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدای گرانقدرش و مقتدای شهدا امام حسین (ع) وبرای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

حاج عباس اعتصامی فرد پدر شهیدان محمد رحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی فرد نیز مهرماه سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت و در کنار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای امامزاده حسن شهر فسا به خاک سپرده شد.

شهید محمد رحیم اعتصامی فرد در پنجم فروردین ۱۳۶۱ در منطقه رقابیه و در عملیات فتح المبین، شهید عبدالمجید اعتصامی فرد در دوم آبانماه سال ۱۳۶۲ در منطقه کانی مانگا و در عملیات والفجر چهار و شهید عبدالحمید اعتصامی فرد در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمدند.

۶۱۲۲/‏‬ ۲۰۲۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی