شوخی آبکی تبریزی در تمرین استقلال با دانشگر و شجاعیان


در انتهای تمرین استقلال، تبریزی پس از خوردن مقداری آب، باقی‌مانده آن را روی سر و صورت دانشگر و شجاعیان خالی کرد تا نشان دهد فضای تمرینی استقلال به وقت نیاز، مفرح و شادی‌آور نیز هست. نوشته شوخی آبکی تبریزی در تمرین استقلال با دانشگر و شجاعیان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شوخی آبکی تبریزی در تمرین استقلال با دانشگر و شجاعیان

شیطنت‌های استقلالی ها در تمرین شاد و مفرح
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۸
شوخی آبکی تبریزی در تمرین استقلال با دانشگر و شجاعیان

در انتهای تمرین استقلال، تبریزی پس از خوردن مقداری آب، باقی‌مانده آن را روی سر و صورت دانشگر و شجاعیان خالی کرد تا نشان دهد فضای تمرینی استقلال به وقت نیاز، مفرح و شادی‌آور نیز هست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با کادر فنی جدید و بازیکنان تازه‌وارد این روز‌ها سخت در تلاش و تمرین برای حضوری شایسته در لیگ نوزدهم است. رفتن بازیکنانی نظیر رحمتی، منتظری و خسرو حیدری عملاً فضایی را در تمرین استقلال به وجود آورده که بازیکنانی که یکی، دو فصل گذشته به پسران آبی پیوستند حکم بزرگتر تیم را دارند. اگر چه تازه‌وارد‌های استقلال این روز‌ها بیشتر سعی در نشان دادن خود به عنوان شاگرد خوب دارند، اما تازه‌وارد‌هایی که به حکم پالایش انجام شده امروزه جزو قدیمی‌ها محسوب می‌شوند هر از گاهی در تمرینات شیطنت‌هایی نیز انجام می‌دهند که نمونه آن شوخی مرتضی تبریزی با محمد دانشگر و داریوش شجاعیان بود. در انتهای تمرین تبریزی پس از خوردن مقداری آب، باقی‌مانده آن را روی سر و صورت دانشگر و شجاعیان خالی کرد تا نشان دهد فضای تمرینی استقلال به وقت نیاز، مفرح و شادی‌آور نیز هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟