چهار کاروان از لارستان عازم سرزمین وحی می شوند


چهار کاروان از لارستان عازم سرزمین وحی می شوند

زینلی گفت: در سال 98 بالغ بر 600 زائر در قالب چهار کاروان، سه کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه از لارستان عازم سرزمین وحی هستند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کاروان های فارس، مدینه بعد هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، همایش «اتحاد، حج، خودسازی، اخوت دینی و تمدن اسلامی» با حضور «علیرضا زینلی»، مدیر حج و زیارت فارس در تالار «وحدت» لارستان با استقبال زائرین کاروان های اهل سنت و شیعه برگزار شد.

زینلی با اشاره به وحدت همیشگی شیعه و سنی در منطقه لارستان گفت: امسال برگزاری این همایش که برای اولین بار و در نوع خود بی نظیر است برگ زرین دیگری در تاریخ حج لارستان ثبت شد.

وی در ادامه در خصوص تفاوت قیمت کاروان ها گفت: تفاوت قیمت ها به دلیل تفاوت در کیفیت هتل است ولی خدمات پرواز و دیگر خدمات برای همه کاروان ها یکسان است.

مدیر حج و زیارت فارس تاکید کرد: در سال 98 بالغ بر 600 زائر در قالب چهار کاروان، سه کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه از لارستان عازم سرزمین وحی هستند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کاروان های فارس، مدینه بعد هستند.

زینلی با اشاره به اینکه مدت زمان حضور زائرین درمدینه کم است، افزود: از همین فرصت های اندک هم می توانید بهترین بهره های معنوی را ببرید که انسان بعدها به همین لحظات اندک هم غبطه می خورد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403