عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در سال 2020


عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در سال 2020

دوکاتو خودروی تجاری سبک و حرفه‌ای فیات است که از قوای محرکه‌ی الکتریکی سود خواهد برد. این خودرو که در شکل پیش‌تولیدی خود به نمایش درآمده از سال آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد. فیات از این خودرو به عنوان محصولی کلیدی در زمینه‌ی حمل‌ونقل الکتریکی نام برده است. گفته شده مجموعه باتری‌هایی با ظرفیت‌های... The post عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در...

دوکاتو خودروی تجاری سبک و حرفه‌ای فیات است که از قوای محرکه‌ی الکتریکی سود خواهد برد. این خودرو که در شکل پیش‌تولیدی خود به نمایش درآمده از سال آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد. فیات از این خودرو به عنوان محصولی کلیدی در زمینه‌ی حمل‌ونقل الکتریکی نام برده است.

عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در سال 2020
گفته شده مجموعه باتری‌هایی با ظرفیت‌های گوناگون (مشخصات آن‌ها فعلاً اعلام نشده است) تأثیری منفی روی فضای داخلی و بار این خودرو نخواهد گذاشت.

عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در سال 2020
به همین خاطر دوکاتو الکتریکی همچنان جادارترین خودرو در بحث فضای بار بوده و گنجایش 10 تا 17 مترمکعبی دارد. همچنین ظرفیت بارگیری این خودرو 1950 کیلوگرم اعلام شده است.

عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در سال 2020
همانند مدل‌های درون‌سوز، مدل الکتریکی دوکاتو نیز با پیکربندی‌های متفاوتی عرضه خواهد شد که با نیازهای افراد در بخش‌های گوناگون همچون تحویل آنلاین محصولات، سرویس‌های حمل‌ونقل محلی، تحویل غذا و… همخوانی دارد. همچنین این خودرو خواهد توانست از محدودیت‌های ترافیکی وضع شده در برخی شهرهای اروپایی عبور کند.

عرضه فیات دوکاتو الکتریکی در سال 2020
فیات اگرچه مشخصات باتری این خودرو را اعلام نکرده اما به برد آن که بین 220 تا 360 کیلومتر است اشاره نموده است. این برد الکتریکی با معیارهای قدیمی NEDC اندازه‌گیری شده بنابراین انتظار می‌رود برد خودرو در زمان اندازه‌گیری با استانداردهای WLTP کاهش یابد. پیشرانه‌ی الکتریکی این خودروی تجاری حداکثر قدرت 122 اسبی و گشتاور 280 نیوتون متری داشته و حداکثر سرعت خودرو نیز به منظور بهینه‌سازی انرژی به 100 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران