عجیب ترین ادعا ممکن درباره بیرو ؛ اظهارات متناقض مدیرعامل پرسپولیس درباره بیرانوند !


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از پیشنهاد تیم‌های خارجی به دروازه‌بان سرخپوشان می‌دهد که چند ساعت قبل از آن اعلام کرده بود علیرضا بیرانوند هیچ پیشنهادی ندارد! نوشته عجیب ترین ادعا ممکن درباره بیرو ؛ اظهارات متناقض مدیرعامل پرسپولیس درباره بیرانوند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عجیب ترین ادعا ممکن درباره بیرو ؛ اظهارات متناقض مدیرعامل پرسپولیس درباره بیرانوند !

بیرانوند صبح پیشنهاد نداشت ظهر مشتری پیدا کرد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۷:۰۵
عجیب ترین ادعا ممکن درباره بیرو ؛ اظهارات متناقض مدیرعامل پرسپولیس درباره بیرانوند !

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از پیشنهاد تیم‌های خارجی به دروازه‌بان سرخپوشان می‌دهد که چند ساعت قبل از آن اعلام کرده بود علیرضا بیرانوند هیچ پیشنهادی ندارد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایرج عرب در حالی بعدازظهر امروز در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس خبر از پیشنهادات مختلف باشگاه های خارجی به علیرضا بیرانوند داد که صبح امروز در مصاحبه ای با تلویزیون اعلام کرده بود هیچ پیشنهاد خارجی برای دروازه بان ملی پوش پرسپولیس وجود ندارد.

این در حالی است که وکیل بیرانوند در روزهای گذشته جلساتی با مدیران باشگاه داشت و حتی رئیس هیات مدیره باشگاه هم برای حفظ این دروازه بان پیش قدم شده بود!

نکته عجیب اما بخشی از اظهارات ایرج عرب است که می گوید پیشنهادات ارائه شده برای بیرانوند به ایمیل عمومی باشگاه ارسال شده بود و آنها از این پیشنهادات و درخواست جدایی دروازه بان خود بی خبر بوده اند! مدیرعامل پرسپولیس گفت:

«وکیل بیرانوند پیشنهادها را امروز به باشگاه ارائه کرد و بعد از بررسی معلوم شد آنها قبلاً برای ایمیل عمومی باشگاه ارسال شده است.»

ایرج عرب در حالی صحبت های متناقضی را درباره بیرانوند انجام می دهد که این دروازه بان با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس در تمرینات حاضر نمی شود و شرایطی مشابه با اتفاقات سال گذشته در حال رقم خوردن است.

باشگاه پرسپولیس تاکید فراوانی بر حفظ گلر ملی پوش خود دارد اما این بازیکن که طبق قراردادش با پرداخت مبلغی می تواند از پرسپولیس برود فعلاً قصد دارد گزینه های خارجی خود را بررسی کند؛ گزینه هایی که صبح امروز توسط مدیرعامل پرسپولیس تکذیب و ظهر امروز تایید شد!

مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک