پیشکسوت پرسپولیس: نتایج پرسپولیس در کوتاه مدت را نباید به پای کالدرون گذاشت


پیشکسوت پرسپولیس گفت : باید به کالدرون فرصت داد تا به شناخت کافی از فوتبال ما برسد. نوشته پیشکسوت پرسپولیس: نتایج پرسپولیس در کوتاه مدت را نباید به پای کالدرون گذاشت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشکسوت پرسپولیس: نتایج پرسپولیس در کوتاه مدت را نباید به پای کالدرون گذاشت

محمد پنجعلی : تیم‌های ایرانی حق دارند در کشور‌های خارجی اردو برگزار کنند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۶:۲۳
پیشکسوت پرسپولیس: نتایج پرسپولیس در کوتاه مدت را نباید به پای کالدرون گذاشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت : باید به کالدرون فرصت داد تا به شناخت کافی از فوتبال ما برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:

امیدوارم در فصل جدید مشکلی بین سکو‌ها و بازیکنان به وجود نیاید. هر بازیکنی یک روز می‌آید و یک روز هم می‌رود و این مسئله‌ی خاصی نیست. بازیکنان و مربیانی که به پرسپولیس می‌آیند باید به عضویت در چنین تیمی افتخار کنند. در چند سال اخیر هواداران به خوبی از تیم حمایت کردند و حتی در زمانی که بازی‌ها را می‌باختیم تیم را تشویق می‌کردند که این موضوع فرهنگ جدیدی را وارد فوتبال ما کرد.

محمد پنجعلی درباره سابقه کالدرون و اخراج او از برخی تیم‌های تحت هدایتش بیان کرد:

کمی زمان می‌برد تا کالدرون در ایران جا بیفتد و به شناخت کافی از فوتبال، بازیکنان و فرهنگ ما برسد، اما حمایت هواداران در این راه می‌تواند خیلی از مشکلات را رفع کند. کالدرون مربی نسبتا خوبی است و باید توجه داشته باشیم که حتی مربیان حرفه‌ای هم ممکن است در یک تیم نتایج خوبی نگیرند. از آنجایی که کالدرون هیچ شناختی از فوتبال ما ندارد، هر نتیجه‌ای که در کوتاه مدت بگیرد را نمی‌توان به پای او گذاشت و در ابتدای کار فقط باید از او حمایت کنیم تا نسبت به بازیکنان و جو حاکم به فوتبال ما به شناخت کافی برسد.

وی در خصوص حواشی پیش آمده پس از جدایی برانکو و صحبت‌هایی مبنی بر ایجاد چند دستگی میان هواداران پرسپولیس گفت:

چند دسته شدن هواداران پرسپولیس را اصلا قبول ندارم، زیرا در استادیوم‌ها و کوچه و بازار می‌بینیم که همه‌ی فکر و ذکر طرفداران حمایت از پرسپولیس است تا وقتی که این تیم به موفقیت برسد.

محمد پنجعلی درباره برپایی اردو‌های باشگاه‌های ایرانی در کشور‌های خارجی اظهار کرد:

برای برپایی اردو، جا‌های خوبی در ایران وجود دارد، اما امکانات مناسب و کافی برای اردو نداریم. زمانی یک اردو در ترکیه برگزار کردیم و مکانی که در آن اردو داشتیم از رامسر خودمان هم ضعیف‌تر بود، اما امکانات خیلی خوبی داشتند و من از این بابت افسوس می‌خورم که برای برپایی اردو‌ها جا‌های مناسبی داریم، اما سرمایه گذاری نمی‌شود و امکانات کافی نیست. باشگاه‌ها حق دارند که اردوهایشان را در کشور‌های خارجی برگزار کنند، زیرا در ایران امکانات لازم به ویژه برای دوره بدن سازی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط