اختلال و قطعی اینستاگرام، ‌12 تیر 98 ؛‌ مشکل در لود عکس و ویدیوهای اینستاگرام


اختلال و قطعی اینستاگرام، ‌12 تیر 98 ؛‌ مشکل در لود عکس و ویدیوهای اینستاگرام

از دقایقی پیش شبکه اجتماعی Instagram دچار اختلال شده و تصاویر و ویدیوهای آن برای برخی کاربران لود نمی‌شود. اما علت اختلال و قطعی اینستاگرام در 12 تیر 98 چیست و این مشکل چه زمانی حل خواهد شد؟ از دقایقی پیش در غروب روز چهارشنبه 12 تیر 98، شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار مشکل شده و... نوشته اختلال و قطعی اینستاگرام، ‌12 تیر 98 ؛‌ مشکل در لود عکس و...

از دقایقی پیش شبکه اجتماعی Instagram دچار اختلال شده و تصاویر و ویدیوهای آن برای برخی کاربران لود نمی‌شود. اما علت اختلال و قطعی اینستاگرام در 12 تیر 98 چیست و این مشکل چه زمانی حل خواهد شد؟

از دقایقی پیش در غروب روز چهارشنبه 12 تیر 98، شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار مشکل شده و برخی کاربران نمی‌توانند آن را باز کنند یا عکس‌ها برای آنها لود نمی‌شود. ظاهرا این مشکل برای همه کاربران نیست و تعدادی از کاربران هم به ما اطلاع داده‌اند که بدون مشکل در حال استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب هستند. تعدادی از کاربرانی که دچار اختلال اینستاگرام هستند می‌گویند که فرقی نمیکند که این شبکه اجتماعی را با فیلترشکن یا بدون آن باز کنند و این مشکل در هر دو حالت وجود دارد.

تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی از سوی مسئولان داخلی یا مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رابطه با این مشکل منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینم آیا پای فیلترینگ در میان است یا سرورهای این شبکه اجتماعی محبوب دچار اختلال شده‌اند. البته با توجه به این که بیشتر مشکل کاربران در رابطه با لود شدن برخی تصاویر و ویدیوها بوده، به نظر می‌رسد یک اختلال مقطعی در سرورهای این شبکه بوده و به زودی حل می‌شود. در صورت کسب اطلاعات بیشتر درباره علت قطعی اینستاگرام ، این پست به‌روزرسانی می‌شود و خبرهای جدیدتر را با شما کاربران محترم گجت نیوز در میان می‌گذاریم. از شما نیز درخواست می‌کنیم در بخش کامنت‌های این پست، ما را از وضعیت دسترسی خود به اینستاگرام در سرویس‌ها و مناطق مختلف آگاه کنید.

به روز رسانی :‌

طبق آخرین خبرهای رسیده،‌اختلال امروز اینستاگرام به صورت جهانی است و علاوه بر این شبکه اجتماعی،‌ واتس‌اپ و فیسبوک هم در بسیاری از نقاط جهان دچار مشکل شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، این اختلال گسترده از سرورهای فیسبوک در اروپا و آمریکا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...