مهاجم نفت مسجدسلیمان : استرس سال اول را ندارم


فرشید پاداش بعد از تمدید قرارداد خود با نفت مسجدسلیمان با سایت ورزش سه به گفت و گو پرداخت. نوشته مهاجم نفت مسجدسلیمان : استرس سال اول را ندارم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجم نفت مسجدسلیمان : استرس سال اول را ندارم

فرشید پاداش : باشگاه نظر مثبت داشت که من در این تیم بمانم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۸
مهاجم نفت مسجدسلیمان : استرس سال اول را ندارم

فرشید پاداش بعد از تمدید قرارداد خود با نفت مسجدسلیمان با سایت ورزش سه به گفت و گو پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید پاداش که نیم فصل اول لیگ هجدهم را در تیم پارس جنوبی سپری کرده بود و در ادامه به مسجدسلیمان رفت تا در نفت این شهر توپ بزند برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در شهر اولین ها ماندگار شود.

فرشید پاداش به گفت و گو پرداخت و در رابطه با عملکرد و شرایط خود در فصل گذشته گفت:

با توجه به عملکردم و آقای گلی در لیگ یک چند پیشنهاد خوب داشتم و انتخابم بر این اساس بود تیمی را انتخاب کنم که شرایط بازی برای من طوری باشد که بتوانم بازی کنم و با شناختی که از آقای تارتار داشتم پارس جنوبی را انتخاب کردم. زمانی که نزدیک بازی ها شدیم بازیکنانی مثل ابراهیم صالحی، شهرام گودرزی و سیف اللهی با توجه به مشکلاتی که با تیم هایی که قرارداد بسته بودند به تیم برگشتند و این باعث شد شرایطم سخت شود چون مربی شناخت قبلی از این بازیکنان داشت. حتی بیش‌تر بازی هایی که برای پارس جنوبی انجام دادم در پست تخصصی خود بازی نکردم.

فرشید پاداش درمورد جدا شدن از پارس جنوبی و پیوستنش به نفت مسجدسلیمان گفت:

با آقای تارتار صحبت کردم که اگر به من فرصت بدهد به تیمی بروم که بتوانم در پست تخصصی خودم بازی کنم. ایشان با رفتن من مخالف بودند ولی در نهایت رضایت به من دادند تا اینکه من راهی مسجدسلیمان شدم.

وی در رابطه با حضورش در مسجدسلیمان گفت:

وقتی به نفت رفتم به دلیل مشکلاتی که باشگاه داشت نتوانستند برایم کارت صادر کنند و چند بازی را در ابتدای حضورم در این تیم از دست دادم و این موضوع با توجه به این که برای بازی کردن به این تیم آمده بودم از لحاظ روانی من را اذیت می کرد. اما بعد از گذشت پنج هفته از پیوستنم به این تیم کارتم صادر شد. بعد از اینکه اجازه بازی کردن را پیدا کردم چهار هفته سخت مثل بازی با استقلال در تهران، پدیده در مشهد و سپاهان در اصفهان را در پیش داشتیم. با وجود چنین بازی های سخت شرایط برای من سخت شد چون برای گل نخوردن وارد زمین می شدیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود:

با پایان رسیدن بازی هایمان با تیم های بالانشین پنج هفته پایانی توانستم عملکرد خوبی از خود به جا بگذاریم و در این پنج دیدار موفق شدم سه پنالتی بگیرم و دو پاس گل به ثبت برسانم. هر چند در امر گلزنی ناموفق بودم ولی در نهایت توانستم به تیم کمک کنم.

فرشید پاداش درمورد تمدید قرارداد خود با نفت و نقش تارتار در ماندگار شدن او در این تیم گفت:

باشگاه نظر مثبت داشت که من در این تیم بمانم و قبل اینکه مربی مشخص شود از طرف باشگاه با ما تماس گرفتند. بعد از اینکه آقای تارتار آمد و باتوجه به شناخت قبلی که ایشان از من داشتند و من را از لیگ یک به لیگ برتر آورد من در این تیم ماندم. همچنین چون من لر زبان هستم در این شهر احساس راحتی می‌کنم و اینجا را انتخاب کردم.

مهاجم مسجدسلیمانی ها از برنامه خود برای فصل بعد گفت:

فصل گذشته فصل اولی بود که در لیگ برتر بازی می کردم طبیعی بود که استرس داشتم ولی دیگر تجربه کسب کردم و استرس سال اول را ندارم و قول می دهم سال خوبی داشته باشم.

فرشید پاداش در پایان گفت:

از مردم خوب مسجدسلیمان تشکر می کنم و به این مردم قول می دهیم که تیم خوبی ببندیم و بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)