اظهارات ایرج عرب درباره توافق نهایی پرسپولیس با دو ستاره ملی‌پوش


اظهارات ایرج عرب درباره توافق نهایی پرسپولیس با دو ستاره ملی‌پوش

مدیرعامل باشگاه که همچنان روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد از ادامه حضور مهاجم ملی‌پوش تیم برای فصل بعد و اقدام برای ماندن دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای این که جهت شروع فصل شرایط خوبی داشته باشیم اقدام‌های مختلفی را همزمان دنبال می‌کنیم. تأمین منابع مالی برای رفع نیازهای باشگاه و تیم و جذب سرمربی جدید بخشی از کارها بود. در این مدت تلاش کردیم تا ترکیب تیم قهرمان تا حد امکان حفظ شود. در همین ارتباط با پیشنهادهایی برای جذب علی علیپور روبه‌رو بودیم ولی تصمیم نهایی این بود که مهاجم خوب خودمان را حفظ می‌کنیم. پس از صحبتی که امروز چهارشنبه داشتیم موضوع انتقال منتفی شد.


وی ادامه داد: در مورد احمد نورالهی هم مسئلۀ خاصی وجود ندارد. او و علیپور با توجه به این که تیم ملی را همراهی می‌کردند دیرتر به تیم ملحق می‌شوند و از بعد از ظهر امروز خود را به سرمربی جدید معرفی می‌کنند و در تمرینات حاضر می‌شوند.


مدیرعامل سرخ‌پوشان در مورد دروازه‌بان شماره یک ایران اضافه کرد: انتخاب ما حفظ علیرضا بیرانوند است اما او پیشنهادهایی دارد. وکیل وی پیشنهادها را امروز به باشگاه ارائه کرد و بعد از بررسی معلوم شد آنها قبلا برای ایمیل عمومی باشگاه ارسال شده است. البته ما تمایل خود برای ادامه فعالیتش در پرسپولیس را اعلام کردیم. در تعامل و همکاری هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر با مشخص شدن تصمیم نهایی، آن را به اطلاع هواداران و افکار عمومی برسانیم.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر