وضعیت دشوار سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات


بایرن مونیخ که خود را برای رقابت سخت و دشوار فصل آینده با بوروسیا دورتموند آماده می‌کند با وجود موفقیت در انتقال چند مدافع هنوز در جذب یک مهره تهاجمی بزرگ موفق نبوده است. نوشته وضعیت دشوار سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وضعیت دشوار سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات

نگرانی کوواچ از قدرت تهاجمی بایرن مونیخ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۶
وضعیت دشوار سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات

بایرن مونیخ که خود را برای رقابت سخت و دشوار فصل آینده با بوروسیا دورتموند آماده می‌کند با وجود موفقیت در انتقال چند مدافع هنوز در جذب یک مهره تهاجمی بزرگ موفق نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ در اوایل هفته در وبسایت رسمی خود سه مدافع جدیدی که به خدمت گرفته، لوکاس هرناندز، بنجامین پاوارد و یان فیته آرپ را به هوادارانش معرفی کرد تا نشان دهد بایرن فصل آینده خط دفاعی بسیار قدرتمندی خواهد داشت. ولی بایرن می‌داند که فصل آینده دیگر نمی‌تواند قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا را قطعی بداند چون با حریف قدری به اسم دورتموند مواجه است که نمی‌تواند نادیده گرفته شود.

بایرن برای حضور هر چه قدرتمندتر در فصل آینده به یک نیروی تهاجمی بزرگ احساس نیاز می‌کند. مهاجمی که تا کنون مدیران بایرن در جذبش ناکام شده‌اند و گفته می‌شود بار دیگر همه نگاه‌ها در مقر بایرن به عثمان دمبله، وینگر و ستاره بارسلونا دوخته شده است.

دمبله که در گذشته بازیکن دورتموند بوده و سپس به بارسلونا ملحق شده است از همان زمان انتقالش به نوکمپ مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشت و مسئولین این باشگاه به خاطر اینکه دمبله دست رد به سینه‌شان زده و راهی بارسلونا شد از او ناراحت بودند. اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن چندی پیش در گفتگو با فرانس فوتبال فاش کرده بود که با وجود قیمت ۱۰۰ میلیون دلاری‌ای که بارسا روی دمبله گذاشته بایرن حاضر است درباره او مذاکره کند.

اما اسکای اسپورتز می‌گوید دمبله می‌خواهد در بارسلونا ماندگار شود. اسکای دیروز در این باره از قول یکی از منابع خود گفت:

” احتمال انتقال دمبله به بایرن مونیخ صفر است چون عثمان می‌خواهد در بارسلونا بازی کند”.

دیگر گزینه بایرن تا این لحظه لروی سانه بوده ولی او هم اعلام کرده خواهان ماندگار شدن در منچسترسیتی است. فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ هم گزارش می‌دهد که با توجه به عدم اقبال سانه، به نظر می‌رسد او دیگر در فهرست هدفهای انتقالاتی این باشگاه قرار ندارد.

از سوی دیگر نیکو کوواچ در گفتگو با کیکر می‌گوید به دنبال جذب چهار بازیکن دیگر است که همه آنها باید کیفیت تهاجمی داشته باشند. کوواچ در این باره گفت:” ما تا اینجا ۱۲۰ میلیون یورو هزینه کرده‌ایم و با ورود هرناندز و پاوارد خط دفاعی‌مان کاملا تقویت شده است. راستش را بخواهید هر چه زمان می‌گذارد عصبی‌تر می‌شوم که نکند خریدهایی که باید انجام دهیم به موقع انجام نشود”. این در حالی است که اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ چندی پیش به اشپورت۱ گفته بود از این نظر مشکلی وجود ندارد و انتقال چند بازیکن به بایرن تقریباً قطعی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی