14 مورد از حساس‌ترین نقاط تحریک زنان برای بهبود کیفیت رابطه جنسی


14 مورد از حساس‌ترین نقاط تحریک زنان برای بهبود کیفیت رابطه جنسی

برای تحریک زنان در رابطه جنسی، تمام تمرکز خود را در ناحیه تناسلی نگذارید. گوش ها، گردن، لب، انگشتان، پاها، ران، باسن، شکم و نوک سینه ها نیز از نقاط تحریک زنان هستند که باید به ان ها توجه کنید.

14 مورد از حساس‌ترین نقاط تحریک زنان برای بهبود کیفیت رابطه جنسی

ستاره | سرویس زناشویی - رابطه جنسی تجربه‌ای است که باید توسط تمام بدن احساس شود. تعداد نقاط حساس به لمس در بدن زنان، بیش از آن چیزی است که احتمالا فکر می‌کنید. تحریک قسمت‌های مختلف بدن همسرتان و نه فقط اندام‌های تناسلی، تجربه‌ او از رابطه جنسی را بهبود می‌بخشد و به او در رسیدن به ارگاسم کمک می‌کند. در این مطلب ۱۴ مورد از نقاط تحریک زنان معرفی شده‌اند. آن‌ها را خوب بشناسید و سعی کنید در طول نزدیکی این نقاط را در خاطر داشته باشید.

نقاط تحریک زنان در رابطه جنسی

۱. کلیتوریس

کلیتوریس، قطعا یکی از شناخته شده‌ترین نقاط تحریک در زنان است. هزاران انتهای عصب در این ناحیه وجود دارند و تحریک کلیتوریس معمولا بهترین راه برای رساندن زن به ارگاسم است. راه‌های زیادی از لمس با دست گرفته تا استفاده از دهان و زبان برای تحریک کلیتوریس وجود دارند. با این حال، کلیتوریس نباید اولین جایی باشد که به سراغش می‌روید، زیرا این ناحیه تا زمانی که زن آماده شود بیش از حد حساس است.
پیش از آنکه به سراغ ناحیه تناسلی همسرتان بروید، کمی با او عشق بازی کنید و روی سایر نقاط تحریک بدن او تمرکز کنید.

۲. واژن

واژن نیز دارای تعداد بسیار زیادی انتهای عصب حساس است که هم داخل و هم خارج از آن قرار گرفته‌اند، با این وجود حساسیت این اعصاب به اندازه‌ اعصاب موجود در کلیتوریس نیست.
به آرامی با استفاده از انگشتان یا زبان، ابتدا لب‌ها و دهانه‌ واژن و سپس قسمت‌های داخلی را نوازش کنید تا کل ناحیه تحریک شود. کلید موفقیت در این مرحله روان سازی است. اگر ترشحات طبیعی واژن کافی نیست، شما با استفاده از دهان خود می‌توانید کمک کنید، در غیر اینصورت با استفاده از روان کننده‌ها این تجربه را ارتقا دهید.

14 مورد از حساس‌ترین نقاط تحریک زنان برای بهبود کیفیت رابطه جنسی


۳. باسن

باسن او و البته خود شما نسبت به لمس بسیار حساس است. بررسی کنید که آیا او از نوازش‌های ملایم در این ناحیه لذت می‌برد، سیلی‌های آرام یا شدید (در زمان مناسب) ترجیح می‌دهد، یا خیلی ساده دوست دارد که باسن او را بگیرید و فشار دهید.
تحریک مقعدی چیزی نیست که هر زنی دوست داشته باشد، اما در این ناحیه تعداد اعصاب زیاد است و قطعا یک نقطه تحریک در بدن به شمار می‌رود. باز هم توجه داشته باشید که این برای همه یکسان نیست و اغلب بهتر است پیش از آنکه همسر خود را غافلگیر کنید، از او بپرسید که آیا از لمس این ناحیه لذت می‌برد یا خیر.

۴. ناحیه داخلی ران‌ها

قسمت‌های داخلی ران در زنان، بسیار حساس هستند و بخش زیادی از این حساسیت به آن به علت فاصله اندک این ناحیه تا اندام تناسلی است. پوست این قسمت از بدن نازک است و بنابراین لمس کردن آن باید بسیار با ملایمت انجام شود. لیسیدن، مکیدن آرام و نوازش در این قسمت بسیار توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید در یک روز گرم، کمی به بازی هیجان دهید، می‌توانید یک تکه یخ را به آرامی در این قسمت بالا و پایین ببرید.

۵. ناحیه داخلی بازو و زیر بغل

مثل داخل ران‌ها، قسمت‌های داخلی بازو‌ها نیز جزء نقاط تحریک زنان به حساب می‌آیند و پوست نازکی دارند. اگرچه ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد، اما زیر بغل نیز دارای تعداد زیادی انتهای عصب است.
مانند مورد قبل، لیسیدن، مکیدن و نوازش قسمت‌های داخلی بازو لذت بخش خواهد بود. بهترین راه تحریک این ناحیه، این است که انگشتان خود را در حرکاتی رفت و برگشتی و آرام از زیر بغل تا آرنج و برعکس حرکت دهید. اگر شما مایل به نوازش زیر بغل او هستید، انگشتان خود را در حرکاتی دورانی و ملایم در آنجا حرکت دهید، باید این کار را در لبه‌ها انجام دهید. فراموش نکنید که همه‌ زنان این کار را دوست ندارند!

۶. گوش‌ها

یکی دیگر از نقاط تحریک زنان که ممکن است نادیده بگیرید، گوش‌ها هستند. گوش‌ها پر از دسته‌های انتهای عصب هستند. امن‌ترین راه لمس گوش، نوازش با دست است. به سادگی همزمان که او را می‌بوسید، با انگشتان خم‌های داخل گوشش را دنبال کنید. لیسیدن گوش هم یک روش عالی برای تحریک کردن زنان است، اما به شرط آنکه به درستی انجام شود. بنابراین این کار را خیلی آرام و با ملایمت انجام دهید و سعی کنید بفهمید که همسرتان دوست دارد این کار چگونه انجام شود.

۷. گردن

تنها یک لمس کوچک در گردن کافیست تا جرقه یک آتش بزرگ زده شود. گردن یکی از آن نقاط تحریکی است که تقریبا همه دوست دارند در طول رابطه جنسی لمس شود. شواهد علمی نیز این موضوع را تایید می‌کنند. یک تحقیق که در سال ۲۰۱۴ میلادی انجام شد، نشان داد که گردن قسمتی از بدن است که همه در برابر لمس آن بیشترین واکنش را تجربه می‌کنند. بنابراین، لازم نیست کار خاصی در اینجا بکنید. تنها نوازش‌های ملایم که تا مو‌های او ادامه پیدا می‌کند و بوسه‌های آرام کافی است. حتی احساس نفس کشیدن شما از پشت گردن می‌تواند برای او فوق العاده باشد.

۸. نوک سینه‌ها

نوک سینه‌ها در میان نقاط تحریک زنان که خارج از ناحیه تناسلی قرار دارند، جزء معروف‌ترین‌هاست. مکیدن، بوسیدن و نوازش‌های دورانی و آرام در این قسمت احساس خوبی ایجاد می‌کنند. البته گاز گرفتن، کشیدن و پیچاندن آن مثل دستگیره‌ی درب! معمولا خوب نیست، مگر اینکه از شما خواسته شود که این کار را انجام دهید.
بازهم، اگر در محیط گرمی باشید، استفاده از مکعب‌های یخی را پیشنهاد می‌کنیم. آن‌ها را به صورت دورانی در اطراف نوک سینه بچرخانید تا احساس فوق العاده‌ای را ایجاد کنید.

۹. انگشتان

ممکن است انگشتان به عنوان یک ناحیه تحریک در زنان، کاملا فراموش شود. اما با توجه به اینکه تعداد انتهای اعصاب در نوک انگشتان فوق العاده زیاد است نباید تعجب کنید که آن‌ها می‌توانند در تحریک جنسی بسیار موثر باشند. خوردن و گاهی گزیدن نوک انگشتان خوب است، اما اگر به دنبال یک تکنیک فوق العاده هستید، تمام انگشتان یک دست خود را در مرکز کف دست او قرار دهید، و همزمان همه‌ آن‌ها را تا انتهای انگشتان او حرکت دهید.

۱۰. لب‌ها

بدیهی است که لب‌ها جزء نقاط تحریک زنان باشد و به همین خاطر است که بوسیدن احساس خوبی ایجاد می‌کند. با وجود دو عصب اصلی در دهان، لب‌ها بسیار حساس هستند. علاوه بر بوسیدن، سعی کنید با انگشتان نیز لب‌های او را خیلی آرام لمس کنید. دهان فقط برای بوسیدن نیست و لب نیز مانند تمام نقاط تحریک در بدن نسبت به لمس با انگشت حساس است.
14 مورد از حساس‌ترین نقاط تحریک زنان برای بهبود کیفیت رابطه جنسی

۱۱. پا‌ها

لمس کردن یا تحریک پا نیز شاید برای همه لذت بخش نباشد، اما به هرحال پای انسان بسیار نسبت به لمس حساس است. مکیدن انگشتان پا یا نوازش‌های ملایم و ادامه دار در کف پا که کمی شبیه به قلقلک دادن باشد، یک حس فوق العاده را ایجاد خواهد کرد. اگر شما دوست ندارید این کار‌ها را انجام دهید ماساژ ملایم پا نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد، حتی با جوراب، پا بسیار نسبت به لمس حساس است.

۱۲. شکم

برای زنان، شکم بسیار نقطه‌ تحریک مهمی است. ماهیچه‌های شکمی در این قسمت به اعصابی که به ناحیه واژن می‌رسند وصل هستند. از اینرو برخی از زنان با انجام تمرینات هسته مرکزی بدن، می‌توانند به ارگاسم برسند.
سعی کنید به آرامی انگشتان خود را روی شکم او حرکت دهید و هربار کمی بیشتر پایین بروید و به ناحیه تناسلی او بیشتر نزدیک شوید. این کار باعث می‌شود عضلات شکم شروع به منقبض شدن کنند و در نتیجه گردش خون را افزایش دهند.

۱۳. زانو‌ها

پوست نازک پشت زانو بدان معناست که انتهای اعصاب در این ناحیه بسیار به سطح نزدیک هستند و نوازش آن بسیار لذت بخش خواهد بود. در بسیاری از پوزیشن‌ها دسترسی به این ناحیه محدود است، اما اگر پیش آمد یا اگر در حال ماساژ دادن همسر خود هستید، این قسمت را فراموش نکنید.

۱۴. مغز

برای زنان، مغز به تنهایی می‌تواند یک ناحیه تحریک شونده باشد. زنان برای آنکه بتوانند به طور کامل لذت ببرند باید در حالت ذهنی مناسبی قرار بگیرند. برای تحریک مغز، حرف‌های جنسی می‌توانند ایده‌ خوبی باشند، اما مهم‌ترین چیز این است که حواس او را پرت نکنید. بگذارید او در لحظه حضور داشته باشد، متوقف کردن قطار افکار یک زن در طول رابطه جنسی کار درستی نیست و پژوهش‌های علمی نیز این موضوع را تایید می‌کند.
مغز به عنوان ارتباط بین حس بینایی و فیزیکی عمل می‌کند. در حقیقت، تحقیقات نشان می‌دهند که مغز نسبت به دیدن انجام کاری یا واقعا انجام دادن آن کار تفاوتی قائل نمی‌شود. در نتیجه ذهن یک زن به اندازه‌ بدن او اهمیت دارد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید. با او ارتباط برقرار کنید، بخندید، چند شمع روشن کنید، به او گل بدهید، یک موسیقی آرام بخش پخش کنید و صد درصد در لحظه و درکنار او حضور داشته باشید.

14 مورد از حساس‌ترین نقاط تحریک زنان برای بهبود کیفیت رابطه جنسی

بیشتر بخوانید: ارضا شدن زن با انجام چهار قانون طلایی

کلام آخر

برای داشتن یک رابطه جنسی باکیفیت و لذت بخش با همسرتان باید او را آماده کنید. اگرچه برای این منظور صحبت در مورد علایق طرفین در رابطه جنسی مهم است، اما همه نمی‌توانند به سادگی در مورد این موضوع حرف بزنند. اگر شما هم نمی‌توانید در این مورد با همسرتان صحبت کنید، شناخت نقاط تحریک زنان به شما کمک خواهد کرد که او را برای داشتن رابطه جنسی آماده کنید تا رابطه باکیفیت‌تری را داشته باشید.

برگرفته از: risingmaster

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403