جشنواره فرهنگی ورزشی کریمه در اردکان برگزار شد


جشنواره فرهنگی ورزشی کریمه در اردکان برگزار شد

یزد - ایرنا- جشنواره فرهنگی و ورزشی کریمه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و به مناسبت آغاز دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع)) امروز چهارشنبه با حضور 400 نفر از بانوان فعال اردکان درروستاهای انجیرآوند و زرجوع بخش های خرانق و عقدای این شهرستان برگزار شد.

فردا پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ برابر اول ذی العقده ۱۴۴۰ هجری قمری سالروز ولادت حضرت معصومه (س) (۱۷۳ هجری قمری) است که در تقویم ایران به روز دختر نامگذاری شده است.

رضوان فرجاد رئیس شورای شهرستان اردکان در حاشیه برگزاری جشنواره به ایرنا گفت: علاوه بر این نهاد و امور بانوان فرمانداری، یک واحد صنعتی، مختص بانوان و دختران فعال منطقه مشارکت دارند.

وی برنامه‌های جشنواره را برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی، تشکیل کارگروه روان شناسی در موضوعات مختلف، برگزاری کارگاه فشرده امداد و نجات، مولودخوانی، نشست‌های گروهی در جهت تبادل تجربه و تعامل بیشتر ذکر کرد.

رئیس شورای شهرستان اردکان هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ایجاد انگیزه، نشاط اجتماعی و اعتماد به نفس بیشتر در بانوان منطقه عنوان کرد.

فرجاد از همکاری و کمک‌های فرمانداری، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستای انجیرآوند و زرجوع و مؤسسه خیریه امام زمان (عج) در برگزاری جشنواره خبر داد.

در حال حاضر حدود ۹ هزار نفر در ۲۹ روستای اردکان ساکن هستند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴ / ‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس