هوا در خراسان رضوی گرم می شود


هوا در خراسان رضوی گرم می شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان از فردا روند افزایشی خواهد داشت.

زهرا مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیروز بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی به کمترین حد خود رسید به طوری که بیشینه دما در مشهد تا ۲۸ درجه سلسیوس کاهش یافت و امروز بیشینه دمای هوای مشهد با سه درجه افزایش، ۳۱ درجه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: روند افزایشی دما در خراسان رضوی تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه خواهد داشت و در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب به ۳۵ و ۳۶ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا روز جمعه پایان هفته جاری جوی پایدار در استان خراسان رضوی حاکم است و طی این مدت تنها وزش باد به نسبت شدید در مناطق مختلف این استان رخ خواهد داد.

مبشری ادامه داد: طی عصر و شب گذشته وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی شدید بود و بیشترین شدت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در سرخس با ۷۹ کیلومتر در ساعت رخ داد و پس از آن شهرستان‌های سبزوار، تایباد و بجستان بیشترین شدت وزش باد را با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت تجربه کردند.

شهرستان‌های قوچان و فریمان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

۳۰۲۷/‏۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید