ورود بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل به عرصه‌های خیرانه


ورود بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل به عرصه‌های خیرانه

محسنی با اعلام اجرای طرح «با کاروان ظهور» در ایام تابستان، گفت: بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند وارد عرصه‌های خیرخواهانه می‌شود.

«حسین محسنی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، با اشاره به برنامه های تابستانی بنیاد مهدی موعود(عج) در استان اردبیل، اظهار کرد: دوره های آموزش معارف مهدوی به کودکان و نوجوانان که شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول می شود در ایام سه ماهه تابستان با حضور استادان متخصص تربیت کودک و نوجوانِ اعزامی از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان اردبیل افزود: همچنین همزمان برگزاری دوره های ترتبیت مهدوی برای والدین و عمدتا مادران با رویکرد آموزش محتوایی و با محور تربیت مهدوی کودکان زیر 12 سال برگزار می شود، از سوی دیگر برنامه ای را به صورت جدی در دست پیگیری داریم که طی آن به صورت جدی اعضای بنیاد مهدی موعود(عج) استان در عرصه کمک های اجتماعی و مالی به خانواده های نیازمند استان وارد می شوند.

وی ادامه داد: قبلا نیز چنین رویکردی وجود داشت اما عموما پراکنده بود و اعضا به طور جداگانه این فعالیت ها را داشتند اما بر آن شدیم که این قبیل فعالیت ها به صورت منسجم ادامه پیدا کند، بنابراین افراد نیازمند شناسایی شده و با همکاری بنیاد مهدی موعود(عج) استان به تناسب شرایط به آنان کمک می کنیم. این اقدام به توصیه آیت الله «عاملی» امام جمعه اردبیل کلید خورد که طی جلسه با اعضای بنیاد عنوان کردند که بنیاد باید وارد امور خیریه شود.

محسنی تصریح کرد: برگزاری مراسم دعای ندبه با عنوان «با کاروان ظهور» نیز از دیگر برنامه های بنیاد است که تصمیم داریم با توجه به وجه گردشگری استان در ایام تابستان، به صورت گسترده آن را اجرا کنیم ضمن اینکه از برخی کشورهای هم جوار از جمله آذربایجان که فرصتی برای آنان وجود ندارد تا در این جلسات حضور داشته باشند، قرائت دعای ندبه به همراه سخنرانی در امام زاده ها و مراکز فرهنگی موجود در ورودی شهرها انجام می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا