دو محصول جدید لوازم خانگی اسنوا با کیفیت جهانی در کیش رونمایی شد


دو محصول جدید لوازم خانگی  اسنوا   با کیفیت جهانی در کیش رونمایی شد

کیش - ایرنا - در سال رونق تولید و برای اولین بار از دو محصول جدید لوازم خانگی شرکت اسنوا با کیفیت جهانی طی مراسمی در منطقه آزاد کیش رونمایی شد .

به گزارش ایرنا، این دو محصول جدیدکه شامل یخچال ساید بای ساید و لباسشویی تمام اتوماتیک هوشمند با نام هارمونی است که سه شنبه شب با حضور مسئولان و متخصصان شرکت "اسنوا" و منطقه آزاد کیش همزمان با برگزاری همایش سراسری عاملان فروش برند ملی لوازم خانگی اسنوا در سالن کشتی ایرانی در کیش رونمایی و در مدار تولید انبوه قرار گرفت.

به گفته متخصصان مجموعه صنعتی" اسنوا "؛ این محصولات جدید به رغم شرایط تحریم، پس از سال‌ها کار مداوم و ده‌ها میلیارد تومان سرمایه گذاری برای اولین بار در صنعت مادر لوازم خانگی کشور با استفاده از دانش و توان مهندسان و کارگران ایرانی، و براسای طراحی متخصصان ایرانی تولید شده و قابل رقابت با بهترین برندهای خارجی این صنعت است.

قائم مقام گروه صنعتی انتخاب در گفتگو با ایرنا ضمن تشریح شاخصه‌های این محصولات افزود: طراحی زیبا و کاربردی، تناسب با نیاز خانواده‌ای ایرانی، دسترسی آسان، سرمایش هوشمند در نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی، سرعت در بازدهی، برخوداری از فیلترهای ضد بو، پایین بودن میزان مصرف انرژی با نشان انرژی A+ و استفاده از مبدل‌ها در سیستم موتور از ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید هارمونی است.

امین منانی همچنین گفت: هوشمندی در تشخیص مواقع استراحت اهالی خانه و کاهش ۱۱‌% میزان فعالیت و تولید صدا از دیگر شاخصه‌های این نوع ساید بای ساید است.
وی توضیح داد: این موفقیت در کنار سایر فعالیت‌های صنایع مادر لوازم خانگی نشان دهنده رشد و بالندگی صنعت لوازم خانگی در ایران و برندملی اسنوا ومحصولاتی است که بتدریج رونمایی خواهد شد لذا به جرأت می‌توان ادعا کرد که ما در طراحی لوازم خانگی کاملاً ایرانی با کیفیت جهانی موفق شده‌ایم و درسال رونق تولید این تلاش‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین در گفتگوی دیگر با خبرگزاری ایرنا و ایسنا تصریح کرد: در شرکت اسنوا ۷۰ درصد قطعات بومی سازی شده و در صورت رونق تولید، برخورداری از حمایتهای و سرمایه گذاریهای لازم و افزایش تولید این شرکت قابلیت بومی سازمی تمامی قطعات مورد نیاز خود را دارد.

همچنین محمد رضا عنوانی مدیر بازرگانی اسنوا و گروه صنعتی انتخاب گفت: تکنولوژی کاربرد مبدل‌های دیجیتالی (اینورتر دیجیتال) در موتورهای لباسشویی هارمونی، باعث عمر طولانی‌تر، مصرف انرژی کمتر و کاهش بیشتر صدا و لرزش شده تا جائیکه در کنار کاهش مصرف آب، مصرف برق آن نیز به نحو چشمگیری کم شده و بطور کلی با ۳۵‌% کاهش تراز مصرف انرژی نسبت به درجه A+++ در بین محصولات مشابه بی رقیب است.

وی ۱۵ برنامه متفاوت شستشوی کاربردی، جاپودری دوگانه برای استفاده از مایع شوینده، درام الماسه نسل جدید برای شستشوی بهتر در کنار محافظت از الیاف لباس و توانایی جدید شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای را از جمله نواوریها و توانمندی‌های لباسشویی هارمونی نام برد
عنوانی افزود: در کنار همه این ویژگی‌ها، محصولات شرکت اسنوا از طریق شرکت انتخاب سرویس ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور دارد و لباسشویی هارمونی نیز ۸ سال خدمات پس از فروش و ۲ سال ضمانت پس از نصب را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

همزمان با رونمایی از این محصولات جدید شرکت لواز خانگی اسنوا، مراسم قرعه کیش و اهدای جایزه ویژه یک میلیارد تومانی مشتریان لوازم خانگی این شرکت برگزار شد که به قید فرعه به نام یک کارگر ساده اسفراینی رقم خورد که این اتفاق با خوشحالی و رضایتمندی حاضران در مراسم شد.

"اسنوا” نام اصلی شرکت «ارکان ساختار نوین ایرانیان» است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی “انتخاب” و تولیدکننده انواع اجاق‌گاز و لوازم خانگی و بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور است. این کارخانه در سال ۱۳۸۵ در زمینی بالغ بر بیست هزار متر مربع در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان توسط بخش خصوصی احداث شد.

هم‌اکنون حدود ۳ هزار نفر بصورت مستقیم در خطوط مختلف تولید و نیز واحدهای R D، کیفیت، فروش و لجستیک این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و همین تعداد نیز بصور غیر مستقیم با این مجموعه کار می‌کنند.

کارخانه اسنوا، تولید محصولات مختلفی از جمله محصولات سرمایشی، گرمایشی و اجاق گاز شامل اجاق‌گاز ایستاده(Free Stand)، اجاق گازهای توکار Built-In (هاب، هود، مایکروویو، سینک و آون‌) و همچنین تولید کولرهای آبی را در سبد تولید محصولات خود دارد.

هم‌اکنون ۶۵ مدل متنوع به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده، ۸۰ نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکار Built-In شامل هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون در این کارخانه تولید و به بازار عرضه می‌شود.

این کارخانه تولیدی از نظر حجم تولید، ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار Built-In را دارد.

حدود ۲۵% از حجم تولیدی محصولات به کشورهای خاورمیانه صادر می‌شود.

محصولات کارخانه تولیدی اسنوا با پنج برند اسنوا، دوو، بست، تکنوگاز و Carino Carlo به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان‌های متعالی و چشم انداز خود می‌باشد.

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده