گوگل فیلترهای واقعیت افزوده به اپلیکیشن Messages اضافه می‌کند


گوگل فیلترهای واقعیت افزوده به اپلیکیشن Messages اضافه می‌کند

ظاهرا گوگل قصد دارد با برنامه‌ی Android Messages، پا در عرصه رقابت با اینستاگرام و اسنپ چت بگذارد.

وب‌سایت XDA Developers به‌تازگی اطلاعات جذابی از اپلیکیشن پیام‌رسان Android Messages گوگل منتشر کرده است. این وب‌سایت گزارش داده که گوگل در حال آزمایش پنج جلوه واقعیت افزوده در اپلیکیشن اندروید مسیجز است.

به‌گفته‌ی منبع یادشده، این پنج جلوه شامل موارد پیش رو می‌شود. جلوه‌ی هواپیما: چهره کاربر را از پنجره یک هواپیمای کارتونی قبل از پرواز نشان می‌دهد؛ جلوه‌ی بادکنک: حرکت بادکنک‌ها را پشت سر کاربر نشان می‌دهد؛ جلوه‌ی آتش‌بازی: جلوه‌ی کاغذ رنگی و جلوه‌ی فرشتگان که شامل یک هاله روی سر کاربر و یک جفت بال است. این جلوه‌ها مانند اسنپ چت و اینستاگرام زمانی‌که کاربر سرش را به طرفین تکان دهد، قابلیت اجرا دارد و می‌توان برای عکاسی یا ویدئوهای سرگرم‌کننده از آن‌ها بهره گرفت. این جلوه‌ها تنها زمانی قابل‌استفاده هستند که عکس را از دوربین داخلی اپلیکیشن ثبت کنید و از این حیث شبیه به اسنپ چت و اینستاگرام عمل می‌کند.

وب‌سایت XDA Developers اعلام کرده که مشخص نیست این ویژگی چه زمانی در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد؛ اما قطعا درکنار ویژگی‌های RCS در چت، اندروید مسیجز را به رقیبی جدی برای پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر تبدیل می‌کند.

گوگل فیلترهای واقعیت افزوده به اپلیکیشن Messages اضافه می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)