طرز تهیه پاستا پنه غذای خوشمزه و پر طرفدار ایتالیایی


غذا های فست فودی طرفداران زیادی دارد به خصوص غذا خوشمزه پاستا که در انواع و طعم های مختلف درست می شود در این مقاله می خواهیم طرز تهیه خوشمزه ترین و معروف ترین پاستا را که به نام پاستا پنه‌ می باشد را به شما عزیزان آموزش دهیم.   مواد لازم برای تهیه پاستا … نوشته طرز تهیه پاستا پنه غذای خوشمزه و پر طرفدار ایتالیایی اولین بار در خاتون آنلاین. پدیدار...

غذا های فست فودی طرفداران زیادی دارد به خصوص غذا خوشمزه پاستا که در انواع و طعم های مختلف درست می شود در این مقاله می خواهیم طرز تهیه خوشمزه ترین و معروف ترین پاستا را که به نام پاستا پنه‌ می باشد را به شما عزیزان آموزش دهیم.

طرز تهیه پاستا پنه غذای خوشمزه و پر طرفدار ایتالیایی

مواد لازم برای تهیه پاستا پنه‌ی با مرغ

یک بسته پاستای پنه دو عدد سینه‌ی مرغ متوسط نصف فنجان کره و سیر رنده شده ۲۰۰ گرم خامه ۱/۳ فنجان پنیر پارمسان (رنده شده) قارچ خورد شده به میزان دلخواه نمک و فلفل سیاه – گوجه گیلاسی

طرز تهیه پاستا پنه‌ی با مرغ آلفردو

قبل اماده کردن مواد بهتر است پنه را آماده کنید بعد از آماده شدن، آن را آبکش کرده و کنار بگذارید و سپس سینه مرغ را به صورت نگینی خورد کرده و در ماهی تابه ان را تفت دهید و بعد از تفت دادن سینه مرغ کره و سیر را به ان اضافه کرده و قشنگ تف دهید .

زمانی که مرغ شما کاملا مغز پخت شد قارچ های خورد شده را به آن اضافه کنید و سپس نمک و فلفل را به مقدار لازم به آن اضافه کنید و بعد از تفت دادن زیر آن را خاموش کنید.

در مرحله بعدی یک قابلمه متوسط را بردارید و مقداری از کره داخل آن آب کنید و سپس خامه را به آن اضافه و بعد از اضافه کردن خامه قشنگ هم بزنید تا مخلوط شوند و سپس پنیر پارمزان و فلفل را هم اضافه کنید و بهم بزنید. بعد از اینکه کمی خودش را گرفته خاموش کنید و یکی دو دقیقه به حال خودش رها کنید.

و در آخر سس آماده شده را به ترکیب مرغ ریخته و قشنگ هم بزنید و سپس پنه را که آب کش کرده اید داخل ظرف مورد نظر بریزید و ترکیب مرغ را روی آن بریزید، طوری که سس آلفردو به تمام پنه‌ها برسد.

مواد لازم برای تهیه پنه بروکلی

پنه بروکلی یکی از خوشمزه ترین غذاها محسوب می شود زیرا طعم فوق العاده ای که این غذا دارد باعث شده است. این غذای خوشمزه در زمان کمتری درست می شود و شما می توانید در مواقعی که زمان کمتری برای آشپزی دارید این غذای خوشمزه را درست کنید.

۲۵۰ گرم ماکارونی پنه ۳۰۰ گرم بروکلی ۱ عدد سینه مرغ بدون استخوان ۳ قاشق غذاخوری پر خامه ۱ لیوان شیر ۲ قاشق مربا خوری سیر رنده شده ۱ قاشق چایخوری پودر آویشن ۱ قاشق چایخوری پودر پاپریکا نمک و فلفل به مقدار لازم کره به مقدار لازم

طرز تهیه پاستا پنه غذای خوشمزه و پر طرفدار ایتالیایی

طرز تهیه غذای خوشمزه پنه بروکلی

در مرحله اول سینه مرغ را نگینی خورد کنید و در ظرفی بریزید و سپس نمک، فلفل، پودر پاپریکا و پودر آویشن را به آن آضافه کنید تا طعم بگیرد.

در مرحله دوم مقداری از سیر را در ماهی تابه بریزید و با کمی کره آن را تفت دهید و سپس ترکیب مرغ را به آن اضافه کنید و به خوبی تفت دهید تا مغز پخت شود. بعد از پخته شدن مرغ ها کلم بروکلی خورد شده را به آن اضافه کرده و باز تفت میدیم تا بروکلی هم کمی نرم شوند.

در مرحله سوم یک قابلمه متوسط را برداید باقی مانده سیر را داخل آن ریخته و با کره تفت دهید و حتما نباید سیر سرخ شود فقط کره مزه آن را بگیرد کافی است بعد از تفت دادن سیر و کره شیر و نمک را به ان اضافه می کنیم .

در مرحله چهارم ماکارانی پنه را که از قبل آبکش کرده ایم را با ترکیب مرغ و شیر مخلوط می کنیم و بر روی شعله کم قرار می دهیم و بعد از مدتی که شیر کاملا با ماکارانی مخلوط شد خامه را به آن اضافه می کنیم و بعد از مخلوط شدن کامل مواد و غلیظ شدن آن می توانید سروش کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا