بیش ازهزار روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند


بیش ازهزار روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به اهمیت طرح استفاده از سرویس های اینترنت پرسرعت گفت: با حمایت و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کاهش شکاف دیجیتال به زودی امکان دسترسی این مناطق روستایی به شبکه ملی...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به اهمیت طرح استفاده از سرویس های اینترنت پرسرعت گفت: با حمایت و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کاهش شکاف دیجیتال به زودی امکان دسترسی این مناطق روستایی به شبکه ملی اطلاعات از طریق شبکه پهن باند نسل چهارم، توسط اپراتور (های وب) برای ارائه چهار خدمت دولت الکترونیک، سلامت، بانکداری و آموزش الکترونیک فراهم می شود.

وی افزود:در این طرح با حضور تیم هایی متشکل از اداره کل ict استان و شرکت داده گستر عصر نوین آخرین وضعیت موجود روستاها مورد بررسی قرار می گیرد.

الهامی تصریح کرد: متقاضیان استفاده از این طرح می توانند با مراجعه به سایتwww.hiweb.ir در بخش اینترنت روستایی اطلاع از آخرین وضعیت منطقه مورد نظر جهت ثبت نام اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر