تارتار: بازگشت سپیدرود به لیگ برتر؟ این مسائل در حیطه کاری من نیست؛ هواداران نفت مسجد سلیمان باید صبور باشند


تارتار: بازگشت سپیدرود به لیگ برتر؟ این مسائل در حیطه کاری من نیست؛ هواداران نفت مسجد سلیمان باید صبور باشند

اخیرا مسئولان باشگاه رشتی ادعاهایی مطرح کرده اند که تیمشان به جای نفت مسجد سلیمان باید در لیگ برتر بازی...

طرفداری- مهدی تارتار، مربی جدید نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیمش برای شروع فصل جدید لیگ برتر به گفتگو پرداخت.

به گزارش تسنیم، او در خصوص آغاز تمرینات تیم مسجدسلیمان گفت:

به دلیل شرایط آب و هوایی فردا تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنیم و اردوی خودمان را در این شهر برگزار خواهیم کرد. در این اردو، بازی‌های تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد چرا که در تهران تیم برای مسابقه دادن زیاد است. طبق برنامه قبل از شروع مسابقات لیگ به مسجدسلیمان خواهیم رفت تا آماده حضور در این رقابت‌ها شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که دستیاران او در نفت مسجدسلیمان چه کسانی خواهند بود‌،‌ افزود:

در این سال ها معمولا دستیاران من مشخص بودند اما آنها به هر حال حق انتخاب دارند و اجازه بدهید ابتدا قراردادشان با نفت مسجدسلیمان به امضا برسد و بعد نام آنها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه لیست مازاد هم در این تیم خواهد داشت، افزود:‌

کسانی که با ما قرارداد ندارند و قراردادشان تمام شده که در لیست مازاد نیستند چون قرارداد ندارند و از همین جا از همه بازیکنان بابت زحماتی که کشیدند، تشکر می‌کنم. ما لیست مازاد نداریم و سعی کردیم بازیکنانی که قرارداد دارند را در تیم نگه داریم. البته هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما از نحوه یارگیری تیم رضایت دارم چرا که ما آخرین تیمی هستیم که یارگیری می‌کنیم.

تارتار درباره وضعیت موسی کولیبالی بازیکن این تیم که ابتدا قراردادش را با نفت مسجدسلیمان تمدید کرد اما به فولاد خوزستان پیوست، خاطرنشان کرد:

من این مسائل را به مدیریت باشگاه سپردم و خودم اطلاعی از آن ندارم اما برای کولیبالی آرزوی موفقیت می‌کنم و هر کجا که هست امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره اظهارات مسئولان سپیدرود رشت که خواهان حضور این تیم به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شدند، گفت:

من از این مسائل خبر ندارم چرا که در حیطه کاری من نیست و مدیرعامل باشگاه در جریان همه این موارد قرار دارد اما ما در حال یادگیری و جذب بازیکن هستیم اما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن تقدیر از هواداران این تیم ادامه داد:

باید راجع به مردم خوب شهر مسجدسلیمان صحبت کنم و یکی از دلایل پذیرش سرمربیگری این تیم هواداران این تیم بود چرا که آنها واقعا پرشور هستند و هر بار که ما به مسجدسلیمان می‌آمدیم تحت تاثیر هواداران این تیم قرار می‌گرفتیم و باید از هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کنم. همچنین از اعضای هیأت مدیره باشگاه ممنون هستم. به هر حال من انتخاب آخر بودم. باید از آقای حیدری ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هم قدردانی کنم که زحمات زیادی برای حل مشکلات باشگاه ما می‌کشد.ما با یک تفکر جدید به تیم آمدیم و می‌خواهیم تیم جنگنده‌ای داشته باشیم و امیدوارم هواداران هم صبور باشند چرا که آخرین تیمی که تمریناتش را آغاز می‌کند، ما هستیم. بدنه تیم عوض شده و تغییرات زیادی داشتیم. به همین دلیل نیاز به هماهنگی داریم و امیدوارم که هواداران صبور باشند تا بتوانیم کارها را به خوبی انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403