رشد 25 درصدی تولیدات مرکز صبا


رشد 25 درصدی تولیدات مرکز صبا

ایران اکونومیست-مدیر مرکز پویانمایی صبا گفت: حدود 42 ساعت برنامه با 14 عنوان را برای رده‌های مختلف سنی آماده کرده ایم

رشد 25 درصدی تولیدات مرکز صبابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، محمدرحیم لیوانی در نشست خبری تبیین برنامه‌های تابستانی مرکز صبا افزود: در ابتدای هر فصل مجموعه‌هایی برای پخش از شبکه‌های مختلف تهیه می‌کنیم بسته امسال برای تابستان ۴۲ ساعت برنامه است و ۸ شبکه سیما برنامه‌های ما را پخش می‌کنند.
وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما، تمرکز ویژه‌ای بر تولیدات پویانمایی ایجاد شده و گسترش تولیدات در دستور کار قرار گرفته است.
لیوانی با بیان اینکه تولیدات ما در دو سال اخیر رشد ۲۵ درصدی داشته است افزود: ما در سال ۹۷ توانستیم قدم اول توسعه پویانمایی را برداریم.
وی گفت:: در نشستی که پارسال با حضور رئیس رسانه ملی در همدان برگزار شد وی قول‌های مساعد و خوبی برای حمایت از صنعت پویانمایی دادند و در پایان سال ۹۷ تمام قول‌ها اتفاق افتاد و همه تعهدات تولیدات پویانمایی در انتهای ۹۷ انجام شد.
لیوانی ادامه داد: امسال که سال رونق تولید نام گرفته است در حوزه پویانمایی هم این امید را داریم که سال پر رونقی داشته باشیم.
وی گفت:: در حوزه‌های محتوایی تاکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است. دسترسی مخاطبان به پویانمایی‌های خارجی آسان شده و امیدواریم بتوانیم مخاطب را جذب کنیم.
لیوانی افزود: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و... از مسائلی است که در دستور کار ما قرار گرفته است، تولید پویانمایی پاک و مبتنی بر فرهنگ دینی از اهداف ماست و در دو سال اخیر تولیدات پویانمایی صبا برون سپاری شده است و توانسته جای خوبی باز کند تا تلویزیون‌های بین المللی از آن‌ها استفاده کنند.
وی گفت:: تجربه نشان داده است آثاری که برآمده از فرهنگ ما هستند با استقبال بهتری همراه شده اند. امسال شبکه بی بی سی شروع کرده به تولیدات کودک و نوجوان و این مسئله نشان از اهمیت این حوزه دارد. این شبکه اهدافی را دنبال می‌کند و این وظیفه ماست که مخاطب را با محتوای پاک ایرانی آشنا و به نوعی با آن‌ها مقابله کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!