بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری


بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری

با توجه به گسترش ساختمان سازی در کشور یکی از مشاغلی که رونق چشم گیری نیز پیدا کرده است. خرید و فروش انواع سرامیک می باشد. اما در ابتدا در جواب این سوال که سرامیک چیست؟ می توان به شما گفت که سرامیک یک نوع کاشی است که به عنوان کفپوش و یا جهت استفاده در دیوار‌ها در برخی فضا‌های داخلی استفاده می‌شود و و با توجه به این که جذب آب و رطوبت توسط سرامیک...

با توجه به گسترش ساختمان سازی در کشور یکی از مشاغلی که رونق چشم گیری نیز پیدا کرده است. خرید و فروش انواع سرامیک می باشد. اما در ابتدا در جواب این سوال که سرامیک چیست؟ می توان به شما گفت که سرامیک یک نوع کاشی است که به عنوان کفپوش و یا جهت استفاده در دیوار‌ها در برخی فضا‌های داخلی استفاده می‌شود و و با توجه به این که جذب آب و رطوبت توسط سرامیک پایین می باشد از مقاومت بالایی برخوردار است. اما استفاده از سرامیک در ساخت منازل چه مزایایی می تواند داشته باشد. آنچه که معلوم است مزایای سرامیک در انواع ساختمان ها بسیار می باشد. ما در این مقدمه این مقاله به همین اندازه کفایت می کنیم. و توجه شما را به خواندن ادامه مطلب برای آشنایی بیشتر شما با مزایای سرامیک جلب می کنیم پس همراه ما باشید.

مروری بر معایب و مزایای سرامیک در انواع ساختمان مسکونی و اداری

بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری

استفاده از انواع سرامیک و کفپوش در ساختمان های مسکونی و اداری که تعداد این محصولات نیز بسیار است می تواند مزیت ها و معایبی بسته به نوع کاربرد آن ها داشته باشد. که به مهم ترین آن ها پرداخته شده است.

از مزایای سرامیک دمای ذوب بالای آن است

بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری

از آن جا که انواع سرامیک در کوره های آتش با دمای بسیار بالا به طور کامل پخته می شوند. لذا انواع سرامیک در شرایط خاص آب و هوایی می تواند مقاومت بسیاری از خود نشان دهد. به عنوان مثال در شرایط آتش سوزی در ساختمانی که در آن از انواع مختلف سرامیک استفاده شده است. کم ترین آسیب ها به آن ها وارد خواهد شد.

تایید شدن انواع سرامیک از لحاظ بهداشتی

افرادی که علاقه مند به پاکیزه بودن همیشگی ساختمان خود هستند. می توانند از انواع سرامیک برای ساختمان خود استفاده کنند چرا که شستشوی سرامیک ها نسبت به لمینیت، موکت و پارکت بسیار راحت تر می باشد و این کار به سهولت انجام می شود. شما می توانید به وسیله یک پاک کننده و یک دستمال آلودگی های سطح سرامیک را پاک کرده تا بتوانید فضایی همواره پاکیزه در اختیار داشته باشید.

مزایای سرامیک و ماندگاری رنگ آن ها

بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری

از دیگر مزایای سرامیک ماندگاری رنگ آن ها می باشد. ار آن جا که رنگ انواع کفپوش ها در برخورد با مواد شیمیایی، نور خورشید، شوینده و … می تواند تغییر کند. سرامیک ها این فایده را دارند که قرار گرفتن آنها در معرض نور خورشید هیچ گونه تغییری در رنگ آن ها ایجاد نکرده و ثبات رنگی دارند. لذا می توان از انواع سرامیک متناسب با شرایط محلی برای فضای بیرون نیز از سرامیک استفاده کرد. و از ثبات رنگ آن در هنگام تابیده شدن نور خورشید به آن اطمینان داشت.

مقاومت و ماندگاری بسیار بالای سرامیک

علاوه بر مزیت های گفته شده در قبل از دیگر مزایای سرامیک دوام و مقاومت آن ها می باشد. با توجه به این که در بیشتر مکان های تجاری و اداری که قطعا شما نیز به این مراکز مراجعه داشته اید و مشاهده فرموده اید که در این مکان ها از انواع سرامیک استفاده شده است. چرا که مقاومت کفپوش های سرامیکی در برابر نفوذ آب بسیار بوده و این به خاطر ترکیبات بسیار فشرده ای است که در آن ها وجود دارد.

سرامیک ها عایق های مناسبی اند

بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری

از دیگر مزایای سرامیک عایق بودن این کفپوش ها در برابر حرارت و الکتریسیته اند. که این امر خود را زمانی بهتر نشان می دهد که در فصل زمستان قرار می گیرید. در این فصل با توجه به سرامیک بودن کف می توانید این تفاوت عمده سرامیک با دیگر کفپوش ها را در انتقال حرارت به خوبی مشاهده فرمایید.

طول عمر بالای سرامیک در مقایسه با سایر کفپوش ها

بررسی معایب و مزایای سرامیک بعنوان کفپوش ساختمان مسکونی و اداری

انواع سرامیک طرح سنگ و مدل های مختلف دیگر که برای کف و دیواره های ساختمان ها استفاده می شوند نسبت به سایر کفپوش ها از طول عمر بالاتری برخوردار می باشند. طول عمر یک کفپوش از موارد بسیار مهمی است که نگام خرید یک مدل از این محصولات باید مورد توجه شما قرار گیرد. لذا شما اگر فصد خرید یک مدل از انواع سرامیک یا کفپوش را برای منزل خود دارید حتما به این موضوع توجه بیشتری نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا