به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا قنبری، بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه امسال از همان روزهای نخست شروع خوبی در لیگ داشتیم و تلاش کردیم که برای ششمین سال متوالی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم که در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و موفق شدیم جام قهرمانی را کسب کنیم.

وی در مورد وضعیت کلی لیگ بانوان اظهار کرد: امسال لیگ پویا و فعالی داشتیم. تیم‌های حاضر در لیگ همه با برنامه بودند و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اکثر تیم‌ها نیز برای قهرمانی خود را آماده کرده بودند و این کار را برای ما کمی دشوار می‌کرد. امیدوارم همین روند منظمی که امسال در لیگ شاهد آن بودیم را در فصل بعد هم شاهد باشیم.

بازیکن تیم شهرداری بم اضافه کرد: لیگ امسال هم مانند نکات مثبتش ضعف و کاستی‌هایی هم داشت که انتطار داریم برای سال آینده این ضعف‌ها جبران شود. امسال اکثر بازی‌ها در ساعت 10 صبح برگزار می‌شد که واقعا زمان مناسبی برای برگزاری یک مسابقه نیست. در کنار این مسائل مشکل مالی و نبود اسپانسر یکی از نکاتی است که ما هر ساله به آن اشاره می‌کنیم ولی متاسفانه همچنان ورزش بانوان درگیر آن است.

قنبری در پایان در خصوص مسابقات جام جهانی فوتبال بانوان نیز گفت: در این رقابت‌ها طرفدار تیم آمریکا هستم و مطمئنم که در این دوره نیز می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. معتقدم فوتبال ایران نیز پتانسل‌های خوبی دارد که در صورت حمایت می‌توانیم شاهد حضور آن‌ها در این میدان بزرگ باشیم.