صرفه‌جویی 23 مگاواتی در مصرف برق /کرمانشاه جزو مناطق سبز در مصرف انرژی است


صرفه‌جویی 23 مگاواتی در مصرف برق /کرمانشاه جزو مناطق سبز در مصرف انرژی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از صرفه‌جویی 23 مگاواتی مصرف برق در این استان خبر داد و گفت: در مصرف انرژی جزو مناطق سبز هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیدعلی مرآتی در گفتگو با مرصاد، در خصوص سطح مصرف انرژی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه هم اکنون از نظر مصرف انرژی در ناحیه سبز قرار دارد.

وی افزود: ما با کمک مردم و ادارات و همچنین اطلاع رسانی رسانه‌ها فعلاً از نظر مصرف در ناحیه سبز قرار داریم و همچنان نیز تلاش می‌کنیم که در ناحیه سبز باقی بمانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، ماندن در ناحیه سبز را مستلزم کمک و همکاری مردم و ادارات دانست و گفت: برای این موضوع باید ادارات سر ساعتی که مشخص شده است، تعطیل شود.

وی بیان داشت: همچنین باید کارخانجات با ما همکاری داشته باشد و دیزل ژنراتورهای خود را به مدار بیاورند، صنایع نیز باید برای جابجایی روز تعطیل همکاری کنند و کشاورزان نیز در ساعات پیک از مصرف پرهیز کنند و مصرف خود را به ۲۰ ساعت غیر پیک موکول کنند.

مرآتی با اشاره به اینکه تغییر ساعت ادارات صرفه جویی در مصرف را در پی داشته است، تصریح کرد: اداراتی که موارد صرفه جویی را رعایت می‌کنند، ۱۰۰ درصد در این زمینه به ما کمک کرده اند و در کاهش مصرف انرژی تأثیر خیلی زیادی داشته اند.

وی عنوان کرد: دقیقاً زمان تعطیلی اعلام شده برای ادارات زمان پیک مصرف است و پیک در حال طی کردن روند صعودی است و زمانی که ادارات تعطیل می‌شوند، پیک سیر نزولی پیدا می‌کند و اگر این تعطیلی ادارات در آن ساعت نبود، حتماً ما در ناحیه قرمز از نظر مصرف انرژی قرار می‌گرفتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در خصوص میزان مصرف استان طی مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در بعضی زمان‌ها ما نسبت به سهمیه‌ای که برایمان توسط شرکت توانیر مشخص شده پیشرفت داشتیم و بعضی جاها کمتر بوده ایم.

وی بیان داشت: این اعداد و سهمیه هفتگی و به صورت متغیر اعلام می‌شود و برای مثال هفته گذشته شرکت توانیر برای ما ۶۵۰ مگاوات برای پیک روز در نظر گرفته بود که ما تا حدود ۶۲۷ مگاوات رسیدم و توانستیم ۲۳ مگاوات صرفه جویی کنیم.

مرآتی بار دیگر خواستار همکاری مردم شد و تاکید کرد: اگر مردم همکاری نکنند، مشکلات سنوات گذشته چون خاموشی اعمال می‌شود و تأثیر آن نیز به زندگی خود مردم بر می‌گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام نیروهای ما در شرکت توزیع برق در حالت آماده باش هستند و اگر هم استانی‌های ما همکاری کنند، ما قول می‌دهیم که خاموشی برنامه ریزی شده‌ای نداشته باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی