تصاویر: واکنش به حضور همه‌جانبه ایوانکا ترامپ در تاریخ!


حضور بی‌ربط ایوانکا ترامپ در عکس یادگاری رهبران گروه G20 کمپین جهانی نه به ایوانکا با هشتگ #unwantedivanka در فضای مجازی به راه افتاده و فعالین شبکه‌های مجازی با فوتوشاپ کردن تصاویر جدید و تاریخی و درج تصویر دختر ترامپ در تصویر به حضور ایوانکا در همه جا اعتراض کرده‌اند.

مجله مهر: حضور بی‌ربط ایوانکا ترامپ در عکس یادگاری رهبران گروه گروه G۲۰ کمپین جهانی نه به ایوانکا با هشتگ #unwantedivanka در فضای مجازی به راه افتاده و فعالین شبکه‌های مجازی با فوتوشاپ کردن تصاویر جدید و تاریخی و درج تصویر دختر ترامپ در تصویر به حضور ایوانکا در همه جا اعتراض کرده‌اند.

همچنین انتشار ویدئویی از مشارکت ایوانکا ترامپ در صحبت‌های تعدادی از سران کشور‌های گروه ۲۰ در حاشیه اجلاس از چشم مخاطبان پنهان نمانده است.

چهاردهمین نشست سران جی ۲۰ در شهر اوساکا ژاپن برگزار شد، این نشست‌ها از سال ۲۰۰۸ یعنی زمانی که این رهبران برای بحث در باره واکنش به بحران مالی جهانی یک جلسه اضطراری تشکیل دادند، تا کنون هر ساله برگزار شده است.

نمایندگان کشور‌های گروه ۲۰ از این نشست دو روزه در اوساکا برای بحث درباره تجارت، نوآوری فناورانه و تغییرات آب و هوایی و موضوعات دیگر استفاده خواهند کرد این نشست در حالی برگزار می‌شود که اصطکاک بین آمریکا و چین بر اقتصاد جهانی سایه افکنده است.

گروه ۲۰ با حضور کشور‌های قدرتمند اقتصادی، ۸۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارد این گروه شامل، آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چین، ژاپن، روسیه، عربستان سعودی، اندونزی، استرالیا، ترکیه، برزیل، آرژانتین، کانادا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مکزیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟