معرفی و خلاصه سریال محکومین 2 از شبکه یک سیما


سریال زیبای محکومین 2 را به زودی از شبکه یک سیما تماشا خواهید کرد این سریال زیبا ادامه سریال محکومین 1 می باشد و به دلیل داشتن طرفداران زیاد ادامه این سریال در حال ساخت می باشد در ادامه اسامی بازیگران و خلاصه ای از سریال محکومین 2 گفته شده است با ما همراه باشید. … نوشته معرفی و خلاصه سریال محکومین 2 از شبکه یک سیما اولین بار در خاتون آنلاین....

سریال زیبای محکومین 2 را به زودی از شبکه یک سیما تماشا خواهید کرد این سریال زیبا ادامه سریال محکومین 1 می باشد و به دلیل داشتن طرفداران زیاد ادامه این سریال در حال ساخت می باشد در ادامه اسامی بازیگران و خلاصه ای از سریال محکومین 2 گفته شده است با ما همراه باشید.

معرفی و خلاصه سریال محکومین 2 از شبکه یک سیما

بازیگران و خلاصه ای از سریال محکومین 2

داستان سریال محکومین 1 به این صورت بود که قصه هایی از زندگی محکومینی بود که مجازات های مختلفی را تجربه کرده بودند. بعد از پایان سریال محکومین 1 به تازگی خبر تصویر برداری سریال محکومین 2 خبر داده شده است. تهیه کننده این فیلم زیبا و پر طرفدار آقای بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی برای شبکه یک سیما تولید می شود. بهروز مفید خبر دادند که سریال محکومین 2 شروع به تصویربرداری شده است و گفتند که این مجموعه زیبا در 40 قسمت 50 دقیقه ای قرار بر ساخت می باشد.

مجموعه تلویزیونی محکومین 2

این مجموعه زیبا در هر قسمتش را یک اپیزود تشکیل داده شده است به این صورت که هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و در این سریال نسبت به محکومین 1 تعدا بازیگران زیادی ایفای نقش خواهند کرد. به طور کلی حدود 500 بازیگر در این سریال نقش آفرینی کرده اند و تقریبا 80 نفر بازیگر اصلی و بقیه بازیگران فرعی سریال محکومین 2 می باشد.

بهروز مفید کارگردان سریال محکومین گفتند که در این سریال محکومین 1 بازیگران اصلی سریال لیلا زارع و سپیده خداوردی بودند ولی در فصل دوم این سریال نازنین فراهانی، ایفاگر کارکتر اصلی و درواقع مددکار سریال «محکومین 2» خواهد بود.

موضوع و خلاصه داستان سریال محکومین 2

در این سریال قرار است در هر اپیزود یک داستان جدید روایت شود اما در کل موضوع این سریال روایت زندگی خانواده و بحران طلاق است و به گفته آقای بهروز مفید تهیه کننده سریال محکومین 2: ما در این فصل به کشمکش‌هایی که در خانواده پیش می‌آید و فضای طلاق وارد می‌شویم. بعضی از مسائلی که منجر به طلاق شده ناهنجاری‌هایی است که ممکن است در خانواده وجود داشته باشد.

معرفی و خلاصه سریال محکومین 2 از شبکه یک سیما

بازیگران سریال محکومین 2

ازنین فراهانی کوروش تهامی بیتا سحرخیز نگار عابدی شهره لرستانی بیژن بنفشه خواه حسین محب اهری بهراد خرازی مهری آل آقا مهدی صباغی علیرضا استادی محمود جعفری مریم بوبانی رابعه مدنی افسانه ناصری مهرداد ضیایی شیرین اسماعیلی کاوه آهنگر الهام طهموری آتیه جاوید مزدک رستمی حشمت آرمیده سامان ارسطو مهران رجبی سینا رازانی لاله صبوری مهسا هاشمی بهاره رهنما، مینا جعفرزاده کیمیا حسینی رها عربگری

تمامی عوامل سریال محکومین 2

تهیه کننده: بهروز مفید کارگردان: سیدجمال سید حاتمی نویسندگان:مجید اسماعیلی و امیر محمد عبدی مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان مدیر صدابرداری: علیرضا نیازی طراح گریم: احسان روناسی طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری دستیاراول کارگردان: میثم بیدقی دستیارکارگردان و انتخاب بازیگر: حمیده مقدسی مدیربرنامه ریزی: عباس بهبودی مدیرتولید: حسین باقریان جانشین تولید: مسعود مهدوی منشی صحنه: پرستو مدانلو عکس: امیررضامرشدزاده

ساعت و تاریخ پخش سریال محکومین 2

سریال محکومین 2 هنوز زمان دقیقی برای پخش آن تعیین نشده است ولی براساس تهیه کننده فصل دوم مجموعه محکومین 2 می گوید این سریال زیبا در پاییز 98 در کنداکتور شبکه یک سیما قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...