کودک آزاری در قزوین، دختر 6 ساله را روانه بیمارستان کرد


تهران (پانا) - اقدام خشونت‌آمیز مادری که کلید منزل را به سر کودک خود فرو برده بود، سبب مجروح شدن دختربچه 6 ساله و اعزام او به بیمارستان شد.

کودک آزاری در قزوین، دختر 6 ساله را روانه بیمارستان کرد

تهران (پانا) - اقدام خشونت‌آمیز مادری که کلید منزل را به سر کودک خود فرو برده بود، سبب مجروح شدن دختربچه ۶ ساله و اعزام او به بیمارستان شد.

به‌گزارش ایرنا، در سال‌های اخیر اخبار متعددی از موارد آزار جسمی، روحی و جنسی کودکان در سراسر کشور منتشر می‌شود که تأثر و بر انگیخته شدن احساسات عمومی را در پی دارد.

در تازه‌ترین مورد، دختر ۶ ساله‌ای در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین بستری شد که مادرش برای تنبیه به شکل نامعلومی کلید را به‌داخل سر فرزندش فرو کرده بود.

حساسیت و اهمیت این موضوع موجب شد تا رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای بررسی بیشتر با عیادت از بیمار موضوع را پیگیری کند.

منوچهر مهرام در حاشیه عیادت از این کودک و بررسی وضعیت او گفت: مادر این کودک برای تنبیه او، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفته است.

او بیان کرد: کودک بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی، توسط جراحان این مرکز زیر درمان جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت.

مهرام ادامه داد: این موضوع از همان‌روز پذیرش بیمار با اورژانس اجتماعی بهزیستی در میان گذاشته شده و با دادستانی هم در این‌خصوص مکاتبه خواهد شد.

او با اظهار تأسف از چنین حوادث آزار دهنده‌ای که هر از گاهی در گوشه و کنار کشور توسط والدین و نزدیکان کودکان اتفاق می‌افتد خواستار ورود جدی دستگاه قضائی به این موارد برای صیانت از حقوق کودکان شد.

پدر این کودک نیز که در بیمارستان، همراه فرزندش بود در حالی‌که چندان تمایلی به مصاحبه نداشت در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی‌بر چگونگی این حادثه گفت: در زمان حادثه در منزل نبودم و اطلاعی از چرایی آن ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مادر کودک پیش از این نیز چنین کاری کرده بود افزود: ما ۲ فرزند دختر و پسر داریم و همسرم تاکنون آنها را چنین تنبیهی نکرده بود و این بار هم دقیقاً نمی‌دانست چه چیزی را به سمت فرزندمان پرتاب می‌کند.

پدر این کودک همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همسرش سابقه بیماری روان دارد نیز افزود: همسرم ناراحتی جدی روانی ندارد اما چند بار به‌علت ناراحتی و سردرد نزد متخصص اعصاب و روان مراجعه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !