عطرافشانی و گلباران مزار شهدای حزب موتلفه اسلامی


عطرافشانی و گلباران مزار شهدای حزب موتلفه اسلامی

مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای موتلفه اسلامی همزمان با سالروز عروج ملکوتی این شهدا با حضور شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام صدیقی و اسدالله بادامچیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای موتلفه اسلامی همزمان با سالروز عروج ملکوتی این شهدا غروب جمعه، ۲۴ خرداد در مزار این شهدای بزرگوار برگزار شد.

بنابر این گزارش، در ابتدای این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» طی سخنانی درباره شرایط ظهور امام زمان(عج) گفت: ما نباید امام زمان(عج) را صرفا برای رفع حاجات و مشکلات خود بخواهیم بلکه همچون شهدا باید جان ناقابل خود را فدای اسلام و اهداف الهی امام عصر(عج) قرار دهیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: پیش از انقلاب برخی تصور می‌کردند که سازش با طاغوت و خواندن دعای ندبه برای ظهور کافی است اما امام راحل با انقلاب نشان دادند که برای ظهور باید از دنیا گذشته و جان برکف آماده حمایت و پشتیبانی از امام زمان(عج) شد در این صورت ظهور رخ می‌دهد.

در ادامه این مراسم «اسدالله بادامچیان» نیز طی سخنانی بیان کرد:‌ امام راحل به پشتوانه مردم با انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را هم شکست، آمریکا سرمدار استکبار جهانی که نتوانست با فریب و توطئه به هدف خود برسد دست به سرکوب و کشتار مردم کشورمان زد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شهدای موتلفه توسط مزدوران استکبار جهانی آمریکا به شهادت رسیدند؛ ابراز کرد:‌ این شهدا در مقابله با کاپیتولاسیون آمریکایی، جان خود را نثار انقلاب کردند و نشان دادند که می‌توان با اطاعت از ولی زمان مقابل استکبار، استعمار و سلطه ایستادگی کرد.

وی افزود: امروز ما نیز با پیروی از چنین شهدایی باید در کنار رهبر معظم انقلاب که ترامپ را شایسته پیام نداستند، مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

بنابراین گزارش در ادامه مراسم زیارت آل یس توسط ذاکر اهل بیت(ع) حاج امیر نعیمی قرائت شد.

گفتنی است که حزب موتلفه سال 1342 به وجود آمد که به شدت تحت تاثیر اندیشه امام راحل بود و برای نخستین بار در تظاهرات 15 خرداد سال 1342 ایفای نقش کرد و در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با حکومت پهلوی فعالیت بسیار داشت. از جمله افراد سرشناس این حزب شهیدان مرتضی مطهری، بهشتی، اندرزگو، باهنر و عباسپور و نیز شخصیت هایی همچون اسدالله عسگراولادی، سیدمصطفی میرسلیم، اسدالله بادامچیان هستند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی