دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7!


دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7!

جلوپنجره‌ی بزرگ ب‌ام‌و سری 7 مدل 2020 جنجالی‌ترین بخش این سدان لوکس بوده و آدریان فن هوی دونک مدیر طراحی این برند باواریایی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. او انتقادات برخی افراد به جلوپنجره‌ی این خودرو را شنیده اما به اهداف مدنظر ب‌ام‌و برای طراحی ظاهری این خودرو وفادار باقی مانده است.... The post دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری...

جلوپنجره‌ی بزرگ ب‌ام‌و سری 7 مدل 2020 جنجالی‌ترین بخش این سدان لوکس بوده و آدریان فن هوی دونک مدیر طراحی این برند باواریایی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. او انتقادات برخی افراد به جلوپنجره‌ی این خودرو را شنیده اما به اهداف مدنظر ب‌ام‌و برای طراحی ظاهری این خودرو وفادار باقی مانده است.

دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7!
او در مصاحبه با موتورینگ گفته است:

هدف ما اطمینان از این بحث بود که افراد تفاوت بین سری 7 و 5 را متوجه شده و آن را تشخیص دهند.


فن هوی دونک همچنین گفته انتقاداتی به سری 7 قبل از فیس لیفت و شبیه بودن زیاد از حد آن به نسل قبلی وارد شده است.

دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7!
او در ادامه خاطرنشان ساخته است:

من می‌فهمم که مردم با دیدن سری 7 فیس لیفت می‌توانند شوکه شوند. من انتقادات را متوجه شده‌ام. فکر می‌کنم این راه اجتناب‌ناپذیر بوده است. هدف ما طراحی خودرویی بوده که همه آن را دوست داشته باشند اما این امر همیشه ممکن نیست.

دفاع مدیر طراحی ب‌ام‌و از جلوپنجره بزرگ سری 7!
فن هوی دونک سلایق شخصی را مساله ای بین‌المللی می‌داند. از نظر او اروپایی‌ها معمولاً خودروهایی با ظاهر عادی‌تر را دوست دارند و مشتریان اروپایی بیشترین انتقادات را به ظاهر سری 7 فیس لیفت داشته‌اند. در مقابل باید گفت چینی‌ها نیز ظاهر این خودرو را دوست دارند.


اگر شما خواهان یک نیروگاه 12 سیلندر زیر کاپوت سری 7 فیس لیفت باشید احتمالاً با آخرین شانس خود روبرو می‌شوید. ب‌ام‌و چندین بار تأکید کرده پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.6 لیتری توئین توربوی این خودرو که قدرت 592 اسب بخاری دارد پس از نسل فعلی دیگر تولید نخواهد شد چراکه قوانین آلایندگی سخت گیرانه و هزینه‌های تولید بالا باعث می‌شوند تولید چنین پیشرانه‌ای توجیه نداشته باشد. شاید همین سرنوشت در انتظار پیشرانه‌ی 8 سیلندر هم باشد. گفته شده نسل بعدی این سدان پرچم‌دار از پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی و دستیار الکتریکی برای ارائه‌ی قدرت بالا و مصرف سوخت کم استفاده خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!