بی‌ ام‌ و Z4 نسل جدید با تیونینگ G-Power رونمایی شد


بی‌ ام‌ و Z4 نسل جدید با تیونینگ G-Power رونمایی شد

جدیدترین پروژه‌ی جی پاور روی نسل جدید بی‌ام‌و Z4 اجرا شده است. جی پاور قدرت پیشرانه‌ی 6 سیلندر این رودستر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

هنوز نسخه‌ی M Power از نسل جدید بی‌ام‌و Z4 معرفی نشده اما قوی‌ترین مدل این خودرو با پکیج M و کد M40i قابل خریداری است. حال جی پاور در آخرین پروژه‌ی خود تصمیم گرفته تا با تقویت مدل M40i جای خالی مدل M پاور را پر کند. این تیونر مشهور قدرت پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی توربوی Z4 را به ۴۹۳ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۷۰۰ نیوتن‌متر افزایش داده است که در مقایسه با مدل استاندارد ۱۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری دارد.

بی‌ ام‌ و Z4 نسل جدید با تیونینگ G-Power رونمایی شد

برای تقویت پیشرانه، تیونر اقدام به نصب اینترکولر بزرگ‌تر، توربوشارژرهای بهینه‌سازی‌شده، سیستم اگزوز جدید و ECU جدید روی خودرو کرد. جی پاور در مورد عدد دقیق شتاب این خودرو حرفی به میان نیاورده ولی اعلام کرده که شتاب آن چند دهم ثانیه نسبت به شتاب ۴.۵ ثانیه‌ای مدل استاندارد بهبود پیدا کرده است. تیونر همچنین محدودکننده‌ی الکترونیکی سرعت را از روی Z4 حذف کرده است و به این ترتیب امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

بی‌ ام‌ و Z4 نسل جدید با تیونینگ G-Power رونمایی شد

در خصوص هزینه‌ی این تیونینگ باید به قیمت ۲۲۲۰ دلار تنظیمات اختصاصی ECU اشاره کنیم که قدرت پیشرانه را به عدد ۵۰۰ اسب‌بخار می‌رساند. سایر قطعات نیز دارای قیمت به شرح زیر هستند: توربوشارژرهای تقویت‌شده ۳۹۲۹ دلار، مبدل کاتالیستی اسپرت و لوله اگزوز ۲۲۲۱ دلار و اینتر کولر بزرگ‌تر ۱۹۹۳ دلار قیمت دارند. با پرداخت ۴۰۷ دلار تیونر برای خودرو شما تست دستگاه داینو را انجام می‌دهد تا بدانید خودروی‌تان بعد از انجام تغییرات دقیقا چقدر قدرت و گشتاور دارد.

بی‌ ام‌ و Z4 نسل جدید با تیونینگ G-Power رونمایی شد

جی پاور کیت‌های ارزان‌تر با قدرت کم‌تر را برای Z4 نسل G29 ارائه می‌کند. یک کیت ۱۴۲۰ دلار می‌تواند قدرت این خودرو را به ۳۷۵ اسب‌بخار برساند و یک کیت دیگر نیز به قیمت ۱۷۶۵ دلار وجود دارد که قدرت پیشرانه را به ۴۴۴ اسب‌بخار افزایش می‌دهد. کیت اول تنها یک نرم‌افزار است ولی کیت دوم درکنار تغییرات نرم‌افزاری به اینتر کولر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز و مبدل کاتالیست اسپرت نیاز دارد که درنهایت قیمت آن را به ۶۰۹۳ دلار می‌رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا