به گزارش افکارنیوز،

شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا روز به روز قوت گرفته و اکنون به نظر می‌رسد ستاره برزیلی دوباره در یک قدمی نیوکمپ قرار گرفته است.

اخبار ورزشی_ این در حالی است که نیمار 2 سال گذشته در شرایطی نه چندان مناسب از بارسلونا رفت و تیم آبی‌اناری‌ها را با مشکل فراوان روبه‌رو کرد. پشیمانی وی از ترک بارسلونا و پیوستن به تیم پاریسی باعث شده تا مارکا، رسانه معتبر اسپانیایی گزارشی از ستارگانی را منتشر کند که از ترک نیوکمپ احساس ناراحتی کرده‌اند.

*آنتوان گریژمان

ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید نیز یکی از خریدهای محتمل بارسلونا در این تابستان به شمار می‌رود. بند جداسازی وی 120 میلیون بوده و مادرید قصد دارد سمدو را نیز به عنوان بخشی از قرارداد از آن خود کند. گریژمان سال گذشته در آستانه پیوستن به بارسا تصمیم گرفت که در اتلتیکومادرید بماند ولی این تصمیم تنها یک سال دوام داشت و وی اکنون با پشیمانی قصد پیوستن به بارسلونا را دارد.

*هریستو استویچکوف

ستاره بلغارستانی دهه 90 بارسلونا با یوهان کرویف با مشکل مواجه شده بود و باعث شد تا در سال 1995 راهی پارمای ایتالیا شود. این جدایی تنها یک سال دوام داشت و استویچکوف با رفتن کرویف دوباره به بارسلونا بازگشت تا یک فصل دیگر در جمع آبی‌اناری‌ها حضور داشته باشد.

*ایوان دلا پنا

هافبک اسپانیایی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که لوئیس فان‌خال در سال 1998 باعث جدایی وی شده بود. دلا پنا پس از بازی در تیم‌های مارسی و لاتزیو بار دیگر به به بارسلونای تحت هدایت فررا بازگشت.

مارکا در انتهای گزارشش عنوان کرده که بسیاری از ستارگان لاماسیا نیز پس از یک دوره جدایی سریعا به بارسلونا بازگشتند. ستارگانی مثل جرارد پیکه، سسک فابرگاس، جوردی آلبا، الکس ویدال و جرارد دلوفئو .