استاندار: بانک‌ها نسبت به توسعه کردستان وسعت نظر داشته باشند


استاندار: بانک‌ها نسبت به توسعه کردستان وسعت نظر داشته باشند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بانک ها با وسعت نظر به استان نگاه کنند و تسیهلات بانکی برای اشتغالزایی را افزایش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان بهمن مرادنیا روز یکشنبه در دیدار با معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور، خواستار تغییر رویه بانک ها در قبال کردستان شد و اظهار داشت: این استان برای ایجاد اشتغال به تزریق سرمایه نیاز دارد و برای تحقق این امر لازم است بانک ها با وسعت نظر به کردستان نگاه کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به عقب ماندگی های کردستان، نیاز داریم بانک ها در پرداخت تسهیلات فراتر از دستورالعمل ها اقدام کنند و نسبت مصارف به منابع خود را افزایش دهند.

مرادنیا با یادآوری اینکه کردستان از گذشته تا کنون در حوزه کشاورزی و دامپروری جزو استان های برتر کشور بوده، افزود: در حال حاضر ۲ و نیم برابر نیاز استان نیز مرغ و تخم مرغ تولید می شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: زنجیره تولید مرغ در استان تقریباً کامل است اما درخواست های زیادی برای صدور مجوز تولید مرغ اجداد در استان وجود دارد که هنوز با این خواسته کردستان موافقت نشده است.

شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور از روز گذشته جهت بازدید از طرح‌های عمرانی اقتصادی کردستان در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، آب و خاک به این استان سفر کرده بود.

۶۱۰۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)