بیلی ایلیش: صنعت موسیقی از شما می خواهد که یک محصول باشید!


بیلی ایلیش: صنعت موسیقی از شما می خواهد که یک محصول باشید!

رسانه نوا – Billie Eilish، خواننده مطرح 17ساله گفته که برای تولید موسیقی موردعلاقه اش باید به سختی با تهیه کنندگان بجنگد. خواننده آهنگ معروف The Ocean Eyes، در مصاحبه ای با مجله ی وگ استرالیا از سختی های مسیر سوپراستار شدن برای خوانندگان ناشناس گفت و درباره ی موضوع سختی های صنعت موسیقی اینگونه بیان کرد:« در صنعت موسیقی همه دوست دارند که فقط...


رسانه نوا – Billie Eilish، خواننده مطرح ۱۷ساله گفته که برای تولید موسیقی موردعلاقه اش باید به سختی با تهیه کنندگان بجنگد.

خواننده آهنگ معروف The Ocean Eyes، در مصاحبه ای با مجله ی وگ استرالیا از سختی های مسیر سوپراستار شدن برای خوانندگان ناشناس گفت و درباره ی موضوع سختی های صنعت موسیقی اینگونه بیان کرد:« در صنعت موسیقی همه دوست دارند که فقط بگویند چه کاری بکن؛ همه ادعا دارند که تو توسط آنها ساخته شدی! کار کردن به روشی که دوست داری خیلی سخت شده چون همه از تو بعنوان یک خواننده می خواهند که یک محصول آماده و موردعلاقه ی آنها باشی!

من خیلی وقت گذاشتم تا تونستم اعتماد مردم رو بدست بیارم؛ پس میدونم که قراره چه کاری انجام بدم و برای چه کاری ساخته شدم.»

بیلی ایلیش، در عرض دو سال و فقط با ۱۷سال سن، توانست به یکی از ستاره های مطرح موسیقی جهان تبدیل شود بطوریکه آهنگ های او میلیون ها بار در اسپاتیفای پخش شده و در بالای لیست جهانی قرار دارد.

اما این خواننده مستعد که خودش و برادرش مسئولیت ساخت آهنگ ها را بعهده دارند ادعا می کند که چهره ی جدید موسیقی پاپ خسته کننده شده است:« این رنج آوره! صادقانه بگم من از لطف و عشق هواداران بسیار خوشحالم اما با این روند موسیقی پاپ دارم دلسرد میشم؛ یادم می آید اولین بار که رسانه ها و مردم به من لقب چهره جدید پاپ یا دختر جدید پاپ را دادند بسیار منزجر شدم؛ عجیب ترین نکته در ارتباط با ما انسان ها این است که یاد گرفتیم به هر چیزی لقب بدهیم که در حقیقت این طور نیست.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر