کلید استقلال و استراماچونی برای آسیایی شدن !


در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه بندی فصل آتی ACL 2020 نیز مشخص و اعلام خواهد شد. نوشته کلید استقلال و استراماچونی برای آسیایی شدن ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کلید استقلال و استراماچونی برای آسیایی شدن !

الریان و السیلیه ؛ کلید ورود استقلال و پدیده به آسیا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۶
کلید استقلال و استراماچونی برای آسیایی شدن !

در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه بندی فصل آتی ACL 2020 نیز مشخص و اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و پدیده دو تیم ایرانی هستند که برای حضور در لیگ قهرمانان اسیا باید وارد مرجله پلی اف شوند.

در حالی که رقابت های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در منطقه غرب به دلیل شرکت قطر در رقابت های کوپاآمریکا ۲۰۱۹ به تعویق افتاد اما این بازی ها در شرق پیگیری شد تا چهره چهار تیم صعود کننده از این منطقه مشخص شود.

دو تیم از چین(گوانگ ژو و شانگهای SIBG) به همراه دو تیم از ژاپن(کاشیماآنتلرز و اوراواردز) توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند تا به این ترتیب در انتظار معرفی حریفان خود در این مرحله باشند. از همین رو سه شنبه در مقر AFC در کوالالامپور مراسمی با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار تا قرعه کشی یک چهارم نهایی مشخص شود.

در این قرعه کشی تیم های صعود کننده نه تنها حریفان خود در یک چهارم نهایی در ماه آگوست را می شناسند بلکه در مراحل نهایی نیز حریفان خود را خواهند شناخت. بازی های یک چهارم نهایی روزهای ۶ و ۱۳ آگوست برگزار می شود و برنده بازی های الدحیل با السد قطر ، النصر عربستان با الوحده امارات، الاتحاد با ذوب آهن ایران و الاهلی با الهلال عربستان در این قرعه کشی با نماینده های شرق روبرو خواهند شد.

سهمیه بندی فصل ۲۰۲۰

ایران همچنان ۲+۲ سهمیه در ACL

برای فصل ۲۰۲۰ قرار است سهمیه قطر افزایش پیدا کند گرچه احتمال دارد این اتفاق برای سال ۲۰۲۱ رخ بدهد چون هم تیم ملی قطر عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد هم این که السد و الدحیل در این سال ها توانستند تا یک قدمی فینال پیشرفت کنند. برخلاف قطر، سهمیه های ایران، عربستان، امارات و حتی ازبکستان تغییری نخواهد کرد به خصوص ایران که همان سهمیه ۲+۲ را در اختیار دارد تا جایی که پرسپولیس و سپاهان به صورت مستقیم وارد مرحله گروهی می شوند و دو تیم استقلال و پدیده مشهد از پلی آف دور اول باید تلاش کنند تا مجوز ورود به مرحله گروهی را به دست بیاورند.

زمان آغاز ACL 2020

الریان یا السیلیه؛ کلید آسیایی شدن استقلال و پدیده

طبق برنامه اعلام شده پلی آف ۱۴ و ۲۱ (۲۴ دی تا اول بهمن ۹۸) ژانویه در غرب و شرق آسیا برگزار می شود و مرحله دوم ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹(۸ بهمن ۹۸) برگزار خواهد شد. طبق این زمان بندی استقلال استراماچونی و پدیده یحیی گل محمدی باید طی روزهای اول و هشتم بهمن ماه دو پلی آف اول و دوم خود را با یک میزبانی و یک مهمانی برگزار کنند تا مجوز ورود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به دست بیاورند که برحسب تایید سهمیه های ۲۰۲۰ احتمال رویارویی نماینده های ایران با نماینده های قطر همچون فصل گذشته وجود دارد به ترتیبی که یکی از دو تیم الریان و السیلیه حریف استقلال و پدیده خواهد بود.

آغاز فصل جدید ACL از ۲۱ بهمن ۹۸

همچون فصل گذشته رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از اواسط فوریه (۱۰ تا ۲۰) استارت می خورد. به این ترتیب نماینده های ایران از جمله پرسپولیس و سپاهان که از حالا حضورشان در مرحله گروهی قطعی است از این تایم زمانی با فشردگی بیشتری باید به میدان بروند و در کنار آنها نیز می توان به استقلال و پدیده اشاره کرد که با ورود به پلی آف زودتر از این دو تیم با فشردگی بازی ها مواجه خواهند شد. قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید نیز اوایل آذرماه ۹۸ در کوالالامپور برگزار می شود تا تیم های حاضر در هشت گروه غرب و شرق رقبای خود را بشناسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت