اخطاریه شماره 31 یکشنبه مورخ 98/04/09


اخطاریه شماره 31 یکشنبه مورخ 98/04/09
اخطاریه شماره 31 یکشنبه مورخ 98/04/09

پیرو اخطاریه شماره 30 یکشنبه مورخ 98/04/09، از یکشنبه بعد از ظهر تا صبح سه شنبه به سبب وقوع توفان تندری که موجب رگبار باران و رعدوبرق و تند باد شدید می‌شود، احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها در استانهای ساحلی دریای خزر و سیلابهای ناگهانی در شمال آذربایجان‌شرقی، شمال آذربایجان‌غربی، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی و برخی نقاط در شمال خراسان‌رضوی می‌شود. براین اساس هشدار هوای مخرب به شرح زیر پیش بینی می‌شود:
بعداز ظهر یکشنبه 98/04/09 : شمال آذربایجان‌شرقی، شمال آذربایجان‌غربی اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان
دوشنبه 98/04/10 : استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، از بعداز ظهر و اوایل شب خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی. (انتظار می‌رود طی روز دوشنبه در مناطق مرکزی گیلان تا مناطق مرکزی مازندران بیشینه بارش تجمعی به50 تا 100 میلیمتر برسد)
از اینرو به هموطنان عزیز توصیه می شود از اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیلها خودداری فرمایند و به سازمانها و ارگانهای ذیربط توصیه می شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.
لازم به ذکر است از بعدازظهر روزدوشنبه و سه شنبه وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شمال سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد که سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش