25 تابلوی آبستره مدرن و معجزه آن ها در دکوراسیون داخلی!


25 تابلوی آبستره مدرن و معجزه آن ها در دکوراسیون داخلی!

هنر مجرد، انتزاعی و یا آبستره به هنری اطلاق می‌شود که هیچ صورت یا شکل طبیعی در آن قابل شناسایی نیست و فقط از رنگ و فرم‌های تمثیلی و غیرطبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره می‌گیرد آبستره به سبک هنری مدرن...

هنر مجرد، انتزاعی و یا آبستره به هنری اطلاق می‌شود که هیچ صورت یا شکل طبیعی در آن قابل شناسایی نیست و فقط از رنگ و فرم‌های تمثیلی و غیرطبیعی برای بیان مفاهیم خود بهره می‌گیرد آبستره به سبک هنری مدرن اطلاق می گردد و به سبب بی شکلی و ترکیب و در هم آمیختن رنگ های مختلف می تواند برای دکوراسیون به سبک مدرن دکوراسیونی بسیار مناسب و تقویت کننده ایجاد نماید.

تابلو ها در دکوراسیون می توانند فضا را از خالی بودن خارج کرده و از طریق افزودن رنگ ها پویایی و شادی بیشتری در فضا بگنجانند همچنین می توانند با صرف هزینه کم هماهنگی بیشتری بین رنگ های بکار رفته در دکوراسیون ایجاد نمایند.

25 تابلوی آبستره مدرن و معجزه آن ها در دکوراسیون داخلی!

آثار هنری دیواری و همینطور تابلوهای نقاشی با سبک آبستره طیف وسیعی را شامل می شوند از سیاه و سفید جسورانه، تا زرق و برق های لطیف با تم نقره ای یا طلایی و یا آبی های الهام گرفته از اقیانوس همگی به نحوی دکوراسیون را متحول می سازند و می توانند در ابعاد بسیار بزرگ و یا در چند تابلوی کوچکتر و بسته به ابعاد اتاق مورد نظر به کار روند در ادامه با ۲۵ تابلوی هنری انتزاعی در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن با دکوبوم همراه باشید….

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022