کمک 33 میلیون تومانی اوقاف اسدآباد به 151 بیمار


کمک 33 میلیون تومانی اوقاف اسدآباد به 151 بیمار

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد بیان کرد: طی سه ماهه نخست سال، از محل موقوفه بکایی، مبلغ 32 میلیون و 800 هزار تومان کمک هزینه دارو و درمان به 151 نفر از مراجعه‌کنندگان مساعدت شده است.

کمک 33 میلیون تومانی اوقاف اسدآباد به 151 بیمارعلی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از نیات واقف خیراندیش، مرحوم بکائی، هزینه در بخش دارو و درمان و کمک به بیماران صعب‌العلاج و سخت درمان است.
رئیس اداره اوقاف اسدآباد افزود: در این راستا طی سه ماهه نخست سال، از محل موقوفه بکایی، مبلغ 32 میلیون و 800 هزار تومان کمک هزینه دارو و درمان به 151 نفر از مراجعه کنندگان مساعدت شد.
قبادی اشاره‌ای به مسابقات قرآن اوقاف داشت و افزود: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف با رقابت 75 از نفر از قرآنیان شهرستان اسدآباد برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعا خوانی برگزار شد گفت: در این بین 17 نفر از خواهران و 14 نفر از برادران به مسابقات استانی راه یافتند.
قبادی اشاره‌ای به وقف‌های جدید شهرستان داشت و ادامه داد: از ابتدای سال تا به اکنون 2 وقف جدید در اسدآباد به ثبت رسیده است که از این میان می‌توان به وقف قطعه زمینی به مساحت 200 مترمربع در روستای هلور علیا اسدآباد اشاره کرد.
رئیس اداره اوقاف اسدآباد اضافه کرد: این وقف به ارزش 10 میلیون تومان توسط واقف خیراندیش علی سرمدی به نیت ساخت غسالخانه روستای هلور علیا شهرستان اسدآباد به ثبت رسیده است.
وی گفت: وقف دوم نیز یک باب منزل مسکونی به مساحت 110 متر مربع واقع در روستای شمس آباد جهت خانه عالم این روستا به ارزش ۵۰ میلیون تومان توسط ورثه مرحوم حاج مصیب زائری وقف شده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر