کتابخانه‌های عمومی بستر غنی‌سازی اوقات فراغت هستند


کتابخانه‌های عمومی بستر غنی‌سازی اوقات فراغت هستند


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه‌های عمومی در استان اردبیل بهترین بستر برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل آینده هستند تا با نشاط و سرزندگی زمینه تعالی آنها شکل گیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، پروانه رضاقلیزاده در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: با فرارسیدن فصل تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برنامه‌های متنوع و در راستای تعالی و نشاط نسل آینده را تدارک دیده است.
وی ضرورت همراهی خانواده‌ها و والدین را در ترغیب و تشویق فرزندانشان برای حضور در کتابخانه‌های عمومی یادآور شد و خاطرنشان کرد: نسل آینده باید در سالم‌ترین محیط با امکانات آموزشی، تربیتی و دینی و اعتقادی پرورش پیدا کنند که ما در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل این بستر و شرایط را ایجاد کردیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی بیشترین سرمایه‌گذاری را در بحث انحراف نسل جوان و امیدهای کشور با تکیه بر فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای قرار دادند در چنین شرایطی آنچه که به فرزندان ما آرامش می‌دهد امر مطالعه و کتابخوانی است که سودمندترین عنصر در تربیت و تعالی آنهاست.
رضاقلیزاده افزود: ما در همه کتابخانه‌های استان در کنار ایجاد فضای پربار سعی کردیم برای گروه‌های سنی مختلف کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی را نیز برپا کنیم تا از تنوع این فضای ایجاد شده جوانان و نوجوانان ما به نفع تربیت صحیح خود استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی