مسئولان قم درحوزه حجاب و عفاف اقدامات جدی انجام دهند


مسئولان قم درحوزه حجاب و عفاف اقدامات جدی انجام دهند

قم - ایرنا- فرمانده تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) از مسئولان قم خواست که در حوزه حجاب و عفاف دراین شهر مقدس اقدامات جدی انجام دهند.

به گزارش شنبه شب روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)، حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد این تیپ با اشاره به وضعیت فرهنگی فعلی شهر مقدس قم و هنجار شکنی برخی عناصر معلوم الحال در خیابان‌های شهر اهلبیت و مرجعیت و عدم رضایت رهبر انقلاب از وضعیت موجود، افزود: عزت، امنیت، آزادی و استقلال ما مدیون این شهیدان است.

وی اضافه کرد: از مسئولین درخواست می شود در حوزه عفاف و حجاب و فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر، اقدام جدی انجام دهند ودر صورت عدم توانایی در انجام تکلیف و پاسداری از اصول و ارزشها، این امور را یا به دیگران واگذار نمایند و یا به دست مردم انقلابی و شهید پرور بسپارند.

وی درادامه با تبیین نامه عبید الله ابن زیاد به امام حسین (ع) مبنی بر درخواست جنگ یا تسلیم شدن و پاسخ آن حضرت که فرمودند: من برای او پاسخی ندارم، به نامه ترامپ به رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بی اعتنایی و پاسخ ندادن رهبر شجاع و فرزانه انقلاب به رئیس جمهوری گستاخ و بی منطق آمریکا را الهام گرفته از بی اعتنایی امام حسین (ع) به نامه عبید الله ابن زیاد برشمرد.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدفین دو شهید گمنام در ستاد این تیپ گفت: این دو شهید عزیز در عملیات کربلای ۵ و والفجر ۸ در سالهای ۶۴ و۶۵ به شهادت رسیده اند. زنده نگهداشتن یاد، خاطره و نام شهیدان به معنای ایستادگی، مقاومت، شهامت و شجاعت در حفظ ارزش ها و اصول است و این همان نیاز امروز جامعه و مسئولین است.

امروز مردم قم بویژه طلاب و روحانیون انقلابی در مراسم تشییع هفت شهید گمنام دو تن از این شهدای دوران دفاع مقدس را تا ستاد تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (علیه السلام) بدرقه نمودند.

۷۴۰۳/‏‬ ۶۱۳۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...