کمک به اشتغال تیراندازان


کمک به اشتغال تیراندازان

 رشته ورزشی تیراندازی که یکی از 3 ورزش مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) نیز بوده است، ارتباط مستقیمی با قدرت تمرکز دارد، به طوری که افراد برای بالا بردن سطح تمرکز روی به تیراندازی می‌آورند که حتی این موضوع اولین دلیل ورزشکاران البرزی است.

به گزارش همشهری، رئیس هیات تیراندازی البرز با بیان این‌که همواره از تیراندازان البرزی حمایت شده است، گفت: استان البرز از ظرفیت ویژه‌ای در این رشته برخوردار است که سعی می‌کنیم در استفاده از این ظرفیت‌ها از تیراندازان هم بهره ببریم. «نرگس کشاورزرشید» افزود: متاسفانه هیات تیراندازی درخصوص رفع بیکاری تیراندازان در راستای ایجاد شغل و استخدام آنها هیچگونه اختیاری ندارد.

وی ادامه داد: درخصوص استخدام ورزشکاران، طبق مصوبات موجود باید قهرمان، مقام‌های آسیایی و یا جهانی کسب کرده باشد که این موضوع شامل برخی از تیراندازان استان نمی‌شود. رئیس هیات تیراندازی همچنین با اشاره به این‌که با ظرفیت‌های موجود به ورزشکاران کمک می‌کنیم، گفت: از توانایی برخی ورزشکاران ازجمله محمدعلی پساویده که توانایی مربیگری را دارند در همین زمینه استفاده کرده‌ایم. وی ادامه داد: این ورزشکار که سال‌هاست به دلیل مشکلات شغلی خود نمی‌تواند حتی به صورت عادی مربی باشد، این روزها با برنامه‌ریزی هیات به صورت خصوصی مربی است. کشاورزرشید افزود: خوشبختانه با شرایطی که فراهم شده این ورزشکار از درآمد خوبی هم نسبت به سایر مربی‌ها برخوردار است.

وی همچنین با بیان این‌که به دنبال این هستیم تا محمدعلی پساویده به عنوان مربی ثابت هیات تیراندازی باشد، گفت: چنانچه بتوانیم با اداره کل ورزش و جوانان برای رد کردن بیمه این ورزشکار به تفاهم برسیم، این امر نیز تحقق می‌یابد. رئیس هیات تیراندازی البرز عنوان کرد: طبق اعلام رئیس هیات تیراندازی البرز، برنامه استعدادیابی تیراندازی برای علاقه‌مندان این رشته با حضور مربیان استانی برنامه‌ریزی شده که تاریخ آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 445846

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تیراندازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس