اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز میزبان دانشجویان رشته روانشناسی


 اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز میزبان دانشجویان رشته روانشناسی

نخستین جلسه مشترک اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با موضوع راهکارهای روانشناختی کاهش آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان رشته روانشناسی در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «یوسف آفرینی»، در نخستین جلسه مشترک اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با موضوع راهکارهای روانشناختی کاهش آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان رشته روانشناسی در محل این اداره برگزار شد، گفت: کار در حوزه آسیب های اجتماعی را می بایست با مشارکت دانشگاه و دانشگاهیان پیش برد.

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز اضافه کرد: این اداره در یک سال گذشته روش های علمی نوینی را برای کاهش آسیب های اجتماعی اجرا کرده است که برخی از آنها در کشور بی نظیر بوده است.

وی گفت: دانشجویان ترم آخر روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که از دانشگاه معرفی نامه داشته باشند می توانند امکان حضور در اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و انجام پژوهش های علمی خصوصا پایان نامه های دانشجویی را با موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی را کسب کنند و خروجی این اتفاق به نفع جامعه و آسیب دیدگان اجتماعی خواهد بود و همچنین دانشگاه خصوصا دپارتمان های روانشناسی و جامعه شناسی پتانسیل پژوهشی تازه ای را در اختیار خواهند داشت.

آفرینی در این جلسه شیوه کار این اداره را برای دانشجویان شرح داد و تاکید کرد: در یک سال گذشته شیوه روانشناختی جایگزین روش قهری و سلبی شده است و بر اساس توافق انجام شده پیرامون حوزه وسیع آسیب های اجتماعی خصوصا کودکان کار، متکدیان و معتادین متجاهر جلسات مشترک و منظم در این اداره برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته تلاش کردیم از حضور سایر نهادهای تخصصی نهایت بهره را برای مدیریت آسیب های اجتماعی که در همه جای دنیا پدیده ای اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی است بهره ببریم و از همکاری با افراد صاحب نظر و متخصصین این حوزه استقبال کرده ایم.

آفرینی افزود: خوشبختانه فرماندار محترم شیراز، شهردار محترم و معاون محترم خدمات شهرداری شیراز از طرح های نوین علمی در حوزه آسیب های اجتماعی حمایت می کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)